23 Reacties
Nieuwste boven Sinds een paar weken 1, de 2e wilde ze vaak niet meer
Beide! En ‘s nachts heeft ze vaak genoeg aan 1. Als ik dan de tweede aanbiedt houd ze haar mond dicht en ze slaapt dan vaak ook alweer.. dus dan leg ik haar maar weer voorzichtig naast me in de cosleeper… ik probeer het wel altijd dat ze 2 drinkt..
Verschilt per keer.. 's nachts vaak 1 borst en overdag wat vaker 2. Gewoon beetje op gevoel..
Één borst per keer, die andere weigert ze gewoon. Is al vanaf het begin zo.
Jaaaaa en hoelang drinkt jullie kindje dan? Mijn zoontje wil ook maar 1 borst en is na 10 min vaak klaar. Terwijl m’n dochtertje destijds zo’n 20 min in totaal dronk.
1 en daar drinkt ze makkelijk 25 minuten uit. Bij m'n zoon deed ik wel 2, die dronk heel snel, maar mijn dochter heeft genoeg aan 1.
Je productie word er hierdoor ook niet minder toch? En krijgt je kind ook de achtermelk wat goed is
2, na een week 1 geprobeerd maar ze kwam niet aan dus terug naar 2. Ze geeft wel mondjes terug na de 2e.. s nachts bied ik de 2e wel aan, meestal drinkt ze die, soms niet.
Reactie op
Melis07
Je productie word er hierdoor ook niet minder toch? En krijgt je kind ook d ...
Als je kindje de 2e niet wil dan zal het wel goedkomen. Als je productie minder wordt, komt je kindje wss weer vaker
Reactie op
Sanne---
Jaaaaa en hoelang drinkt jullie kindje dan? Mijn zoontje wil ook maar 1 bor ...
Tussen de 5 en 7 minuten. Mijn oudste dronk altijd twee borsten en deed daar gerust 30 tot 45 minuten over🙈
Reactie op
Sanne---
Hier ook, soms zelfs na 5 minuten. Maar ze lijkt altijd tevreden na het drinken en komt goed aan.
Vrijwel altijd 2! Ik verschoon nog steeds zijn luier tussendoor. Heel soms is hij zo moe dat hij de tweede niet wil, maar dit komt niet vaak voor.
Vrijwel altijd 2! Ik verschoon nog steeds zijn luier tussendoor. Heel soms ...
Hetzelfde hier, ben totaal zo wel een uur bezig nog
Reactie op
Sanne---
Hier ook 1 borst en gemiddeld 10 minuten. Daarna zit ze echt vol. Als ze efficiënt drinken is dat prima.
1 borst, al vanaf week 2 ongeveer (nu bijna 10 weken). Hiervoor als ik 2 gaf kreeg ze groene poep door teveel voormelk.
Reactie op
Melis07
Je productie word er hierdoor ook niet minder toch? En krijgt je kind ook d ...
Klopt 🙌🏼
Reactie op
Sanne---
Verschilt per keer, soms 10 en soms 20. Maar soms in de avond ligt ze er langer aan maar volgens mij ook omdat ze dat gewoon heerlijk gezellig vindt
Reactie op
greenriri
Beide! En ‘s nachts heeft ze vaak genoeg aan 1. Als ik dan de tweede aanbie ...
Mijne doet dit ook vaak ‘s nachts, maar krijg je dan geen enome stuwing in die andere borst? Ik wel namelijk.
Doen jullie dan blokvoeden ? Mijne komy bijna elke uur voor voeding overdag zelfde borst binnen3 uur of afwisselen?