8 Reacties
3 maanden geleden
Neefje van mij kon dat met 2 jaar ook niet door een ontwikkelings achterstand. Hij is net voor dat hij 3 werd naar een speciale kinderopvang gegaan. Binnen 3 maanden liep hij en nu na 5 maanden begint hij ook een beetje te praten. Geef het tijd ieder kindje op zijn eigen tempo
3 maanden geleden
Ik ben zelf een kindje geweest dat heel laat liep: ik zat op m’n billen en schoof met m’n handjes ervoor de kamer door is mij verteld. Ik werd ook continu door een van mijn broers of zus opgepakt zodra ik maar een beetje jammerde.
M’n moeder heeft hier destijds ook veel zorgen over gehad, maar ik heb er helemaal niks aan over gehouden 😊
Als de professionals zich er geen zorgen om maken dan komt het vast goed ❤️ zij zien vaker kindjes die hun eigen pad volgen
3 maanden geleden
Reactie op Jessara
Mijn neefje is door ziekte ook langer kleiner gebleven. Hij haalt het nu al ...
Oh wat fijn om te horen. Het is ook meer dat mijn familie steeds paniek loopt te zaaien. En allemaal "advies" geeft. Wat wij natuurlijk allemaal al lang geprobeerd hebben om haar te stimuleren. Maar daardoor ga je ineens overal aan twijfelen. Heel irritant. Maar ben blij jouw verhaal te lezen...geeft goede hoop😁