29 Reacties

3 maanden geleden

Geen idee wat een primaire of secundaire kolf is, maar ik gebruik nu de youha ins en daar blij mee :). Alleen het aflezen van de hoeveelheid en zien hoe/of de melk stroomt lukt me er niet bij dus dat doe het nu maar gewoon op tijd en hoop dat ik dan genoeg er uit heb.

3 maanden geleden

Nog nooit van primaire of secundaire kolf gehoord, maar ik gebruik de youha gen 1 en ben er heel tevreden van. Ik kolf hier goed en snel mee (lees 5 minuten meer dan een volledige voeding uit 1 borst), maar uiteindelijk is het natuurlijk voor iedereen verschillend welke kolf goed bij je past.

3 maanden geleden

Ik heb de Evite handsfree. Moet wle een beetje een strakkere bh aan, dat ze goed blijven zitten, anders is het dus niet zo handsfree. Maar verder echt super tevreden over! Haal er genoeg uit en hij stopt na 20 min automatisch. Ik vind hem echt ideaal! Maar het is natuurlijk voor iedereen verschillend. Ik heb deze kunnen proberen bij de lactatiekundige.

3 maanden geleden

Ik vind deze van Mammie heel fijn. Ik kolf in 5-10 min vaak 160 cc https://voormammie.nl/?omnisendContactID=66641939463ff5432654970d&utm_campaign=automation%3A%20Bestelling%20is%20verzonden%20-%20Mammie%20%28email%29%20%2865cf427cd1edd560e0ec62d2%29&utm_content=65cf427cd1edd560e0ec62d3&utm_medium=email&utm_source=omnisend

3 maanden geleden

Volgens mij is secundair dat de motor in de kolf zit zonder draad enzo. Dus dan heb je 2 kleine motortjes. Primair is dan dat je een losse motor mee draagt of naast je hebt liggen. Dus dan zitten de kolven met draad aan de motor vast. Ik begreep dat die krachtiger zijn. Ik heb momenteel een vergelijkbare kolf zoals jullie benoemen

3 maanden geleden

Ik ben heel tevreden van de Elvie Stride. Sterke motor, goede batterij, subtiel, om te bouwen voor enkel kolven en makkelijk schoon te maken. Zelf maak ik mijn kolf trouwens maar 1x per dag helemaal schoon, tussen de kolf beurten door bewaar ik de onderdelen waar de melk in komt in de koelkast. Scheelt ook veel tijd.

3 maanden geleden

Reactie op MomOfTwo94

Ik ben heel tevreden van de Elvie Stride. Sterke motor, goede batterij, sub ...
Ziet er goed uit! Spoel je ze dan nog even om of zet je die onderdelen gelijk de koelkast in?

3 maanden geleden

Ik heb de Evite handsfree. Moet wle een beetje een strakkere bh aan, dat ze ...
Ik heb ook de Evite handsfree! Bevalt goed en makkelijk schoon te maken en ook veel verschillende programma's. Moet inderdaad wel een strakke bh aan en stopt vgm na 30min automatisch maar ik zet 'm eigenlijk altijd eerder uit.

3 maanden geleden

Ik heb deze, bevalt tot nu toe goed

3 maanden geleden

Ik ben ook zeer tevreden van de Elvie Stride. Ik huur een ziekenhuiskolf en wissel af met de stride. Uit beide haal ik evenveel melk dus het is zeker een krachtige kolf

3 maanden geleden

Reactie op Laura1908

Ziet er goed uit! Spoel je ze dan nog even om of zet je die onderdelen geli ...
Ik zet ze gelijk in de koelkast. Ik haal gewoon de slangetjes los, doe de borstschilden in z'n geheel in een hydrofiele doek en zet ze zo in de koelkast. Bij de volgende kolfbeurt dan gewoon weer slangetjes er op klikken en kolven.

3 maanden geleden

Reactie op MomOfTwo94

Ik zet ze gelijk in de koelkast. Ik haal gewoon de slangetjes los, doe de b ...
Makkelijk! Goeie tip 😄

3 maanden geleden

Reactie op MamaJ2022

Ik heb deze, bevalt tot nu toe goed
Ik heb deze ook! Heel tevreden over!!

3 maanden geleden

Ik heb de vulpes pro, handsfree kolf met maar 5 onderdelen, is zo schoon en veel verschillende standen. Als ik snel wil kolven gebruik ik een andere stand, wil ik weer meer productie op gang brengen heb je de massage stand, je kan normaal kolven en nog 2 standen die ik eigenlijk niet gebruik. Als de bak van de melk vol zit stopt die ermee, ik kan alles doen koken de was en hij past bij mij makkelijk in me voedings bh. Sterke kolf is het ook met 6 verschillende standen. Ben er heel blij mee echt een aanrader! Heb zelf eerst ook goede research gedaan welke ik wou bestellen en zat uiteindelijk te twijfelen tussen deze en de Evite alleen kende ik persoonlijk een paar mensen die vulpes gebruikte. Die hebben dezelfde ervaring als mij met de Vulpes.. succes!

3 maanden geleden

Ik heb deze. Lijkt qua model precies op de Evite maar dan goedkoper. Super tevreden over

3 maanden geleden

Reactie op Jessara

Ik heb deze. Lijkt qua model precies op de Evite maar dan goedkoper. Super ...
€100 momenteel :)

3 maanden geleden

Ik heb de Medela freestyle handsfree. Hele sterke motor en voor mij een grote pre: weinig onderdelen om af te wassen.

3 maanden geleden

Ik begrijp dat WowMom heel goed is! Wil hem zelf denk ik ook aanschaffen… die draden maken me een beetje gek

3 maanden geleden

Ik heb Evite, maar precies dezelfde (maar dan zonder het merk erop) verkopen ze via Aliexpress voor de helft.. als achter Af geweten had, had ik die besteld

3 maanden geleden

Ik heb momcozy m5 en erg tevreden over. Weinig onderdelen, 4, die je makkelijk weer in elkaar zet. Batterij gaat ook lang mee. Ik kolf meestal op de laagste stand en haal meer dan genoeg uit. Hij heeft ook een timer op, kun je zien hoelang je bezig bent.