10 Reacties

3 maanden geleden

Is het misschien de moro reflex? Hier is die inmiddels uitgedoofd, na 2,5-3 maanden!

3 maanden geleden

Is het misschien de moro reflex? Hier is die inmiddels uitgedoofd, na 2,5-3 ...
Ja wij denken idd moro reflex! Ik vind het zo rot dat hij er zó van overstuur raakt :(

3 maanden geleden

Klinkt als het Moro reflex en zal snel minder gaan worden

3 maanden geleden

Reactie op aj205a

Ja wij denken idd moro reflex! Ik vind het zo rot dat hij er zó van overstu ...
Ja dat is ook wel heel erg sneu! Hij snapt natuurlijk niet wat er gebeurt, wij kunnen het allemaal verklaren. Hopelijk dooft de reflex bij jem ook snel uit’

3 maanden geleden

Klinkt echt als moro reflex. Tip die wij kregen bij de oudste van de kraamzorg is om hem op zijn rug op jouw borst te laten slapen slapen. Vertrouwd gevoel vanuit jouw om te wennen aan het onvertrouwde. Verder verdwijnt dit echt met de tijd

3 maanden geleden

Ja hier ook zo'n spartelen baby, is inderdaad het morgen reflex! Bij de eerste ook gehad, toen het nunki lakentje aangeschaft van fedde en kees en inbakerdoek. Dit werkt voor onze 2e nu ook weer prima

3 maanden geleden

Is het misschien de moro reflex? Hier is die inmiddels uitgedoofd, na 2,5-3 ...
Hoe merkte je dat ?

3 maanden geleden

Bij mijn kleintje precies hetzelfde. Echt herkenbaar.. erg vervelend als ze net lekker liggen te slapen. Ik wil het inbakeren afbouwen maar weet gewoon niet hoe..

3 maanden geleden

Reactie op Kimmyops

Hoe merkte je dat ?
Ze had het niet zo heftig dat ze echt overstuur raakte, maar maakte wel regelmatig de schrik beweging en werd dan wakker. Ik zie deze nu niet meer en het lukt haar ineens wel om 2 cyclussen achter elkaar te slapen!

3 maanden geleden

Ik herken dit van onze zoon, als die heel vermoeid is of overprikkeld is. Is toen hij beter kon slapen ook weer weggegaan. Het was net iets anders dan mororeflex. Het leek eerder een stereotype beweging.