11 Reacties

één maand geleden

Is dat erg dan? Hoe oud is ze en hoe veel slaapt ze? Hier heeft de kleine maar een wakkertijd van een uur a anderhalf dus die doet sowieso heel veel slaapjes

één maand geleden

Jaa hier ook vaak. dan verschuift het ritme gewoon een beetje. Misschien komt ze straks wel weer op dr normale tijd? Zo niet geef je d'r gewoon wat eerder. En anders is er morgen weer een dag om het weer op te pakken hoe het ging ja

één maand geleden

Hier ook sinds een paar dagen en ik dacht opeens, rond 4 a 5 uur is de temperatuur het koudst van de nacht. Vanacht extra dekentje er bij gepakt en hij werd wel later wakker (6.30 ipv 5.15). Wie weet helpt dat!

één maand geleden

Ja hoor onze dochter heeft dezelfde tijden. Wij kunnen vaak wel verlengen tot 0600/0630 met speen. Ze was vanochtend om 0600 wakker, nog even gebrabbeld tot 0620, toen opgestaan en om 0800 lag ze erin.

één maand geleden

Reactie op ennasil94

Is dat erg dan? Hoe oud is ze en hoe veel slaapt ze? Hier heeft de kleine m ...
Soms is het wat onhandig met in ochtend wegbrengen. Ze is 90 min max wakker. En is nu 4 maanden! Overdag slaapt ze 4x maar merk dat het soms wat korter wordt en wat langer wakker. Beetje zoeken of er komt een verandering

één maand geleden

Hier tussen 7 en half 8 naar bed, wordt volgende ochtend ook rond deze tijd weer wakker. Geef dan voeding en gaat ze gelijk weer naar bed, soms valt ze al in slaap aan de borst andere x moet ik extra keer speentje indoen voordat ze weer slaapt. Word dan weer tussen 9/10 uur wakker en dan begint haar dag. Als ik moet werken of ze zelf iets eerder komt voor de voeding zie je dat ze het meestal gewoon weer recht trekt en ook gewoon weer tussen 9/10 wakker wordt ondanks dat ze bijv uur eerder was.

één maand geleden

Ik zou je kindje iets later naar bed brengen. Mijn dochter had dit eerder ook toen ze om 18.15 uur naar bed ging. Nu gaat ze tussen 19.00 en 19.30 uur naar bed en slaapt ze tot minimaal 07.00 uur!

één maand geleden

De 12uur maakt ze in de nacht prima! Ze start em alleen wat vroeg! Zeker met het uur tijdsverschil op komst (andersom had ik.getipt het te laten, omdat 6 uur dan 7uur zou worden). Ik zou het per twee dagen een kwartier verlaten. Dus 2dagen om 18:15 naar bed, dan 2dagen 18:30 etc. Dit werkte bij ons met ons oudere zoontje altijd goed bij wintertijd. Dus misschien nu ook. Handig: dan wordt ze in de ochtend elke keer later wakker. (Haar daarin helpen met sussen etc.).

één maand geleden

Mijn eerste zoon was maaaanden om 05:00 uur wakker. Niet later te krijgen. Werkelijk alles geprobeerd. Is uiteraard uiteindelijk over gegaan maar ik heb me altijd aan de wakkertijden gehouden waardoor hij dus heel vaak om 6:30 of met langere wakkertijd om 07:00 weer ging slapen. Lekker doen! Anders worden ze oververmoeid en dat maakt slapen alleen maar moeilijker.

één maand geleden

Ik had gelezen dat je dan niet de dag moet starten maar moet doen of het nog nacht is. En als ze niet meer gaan slapen, niet het eerste slaapje vervroegen. Mijn zoontje was gisteren ook om 5 uur al wakker en hij is wel wakker gebleven tot 9 uur🙈 vandaag gaat het wel weer goed. Gisteren meer een schema aangehouden met slaap om 9 uur slaap, 12 uur en 16h en hij sliep weer goed vannacht. Maar wie weet is het toeval. 🙈 Ik vind het zelf lastig om me aan de schema's te houden maar heb wel het idee dat hij dan 's nachts beter slaapt.

één maand geleden

Tussen 18:30/19:00 naar bedje en misschien om 5:15 bij jou in bed pakken? Dat helpt hier wel! :)