13 Reacties
4 maanden geleden
Hier vannacht exact hetzelfde. Alsof ik mijn eigen verhaal las. Onze dochter is 9 weken en ook veel woelen na de voeding van 4.30 uur. Ik hoor haar hier voornamelijk veel draaien en daarna wat windjes laten. Misschien bij jouw kleine ook iets van dwars(wat er later met de luier ook uitkomt)
4 maanden geleden
Hier hetzelfde, al een paar weken. Ik weet de oplossing niet. Onze oudste groeide er vanzelf overheen. Maar pittig is het wel zulke nachten. Wat het voor mijzelf dragelijk maakt is het tijdelijk accepteren en je verwachtingen voor jezelf overdag bijstellen.
4 maanden geleden
Reactie op Emilyenbaby
Hier hetzelfde, al een paar weken. Ik weet de oplossing niet. Onze oudste g ...
Ah fijn om de herkenning te lezen. Maar natuurlijk niet fijn dat jullie in hetzelfde schuitje zitten. Ik zal proberen om wat liever voor mezelf te zijn overdag.
Weet je toevallig nog rond welke leeftijd het bij jullie oudste minder werd?
4 maanden geleden
Misschien is de osteopaat een idee! Bij onze kleine zaten zijn bekken vast waardoor zijn ontlasting niet goed kon komen omdat de druk precies op de endeldarm zat waardoor de peristaltische werking niet goed was. Na de behandeling gelijk een goede poepluier en geen last meer.
Succes lieve mama!
4 maanden geleden
Heel herkenbaar. Na de laatste voeding gaat goed om te slapen maar na de 1e nachtvoeding begint het spoken en dat gaat gerust een paar uur door..
4 maanden geleden
Yep, ik doe met je mee! Het blok tot 03.00/04.00 gaat goed. Erna inderdaad veel met armen maaien, woelen en kreunen. Als ik haar naast me in bed leg is ze zoveel rustiger dan wanneer ze in de cosleeper ligt. Ik heb ook geen oplossing. Ik denk dat het wachten is. En hopen dat de actieve slaap wat rustiger wordt
4 maanden geleden
Hier ook een aantal weken gehad, rond 4-5 uur heel onrustig, darmkrampjes en dan vaak rond 7 uur een flinke poepbroek. Ik geef nu probiotica in de middag/avond, daardoor poept ie nu vaak s avonds ipv s ochtends. En de kipkep werkt hier goed. Sinds een paar dagen zijn de krampjes nu echt een stuk minder aanwezig
4 maanden geleden
Hier ook een aantal weken gehad, rond 4-5 uur heel onrustig, darmkrampjes e ...
Hij is nu 8,5 week oud
4 maanden geleden
Dit is heel normaal voor kleine baby's, je zult hier op het forum veel zien dat baby's na de tweede nachtvoeding niet meer goed slapen. Dus... gaat weer voorbij, hou vol.