Hi allen,
M’n dochter is vandaag precies 10 weken en zit alleen maar met haar handen in haar mondje smak geluiden te maken. Doet ze dit omdat ze aan het ontdekken is of is hier een andere reden voor? Het lijkt mij sterk dat er al tandjes door komen of dat ze echt trek heeft. Herkennen jullie dit ook bij jullie kleintjes? Ze krijgt ook een speen maar heb het idee dat ze daar nu veel minder behoefte aan heeft.
Ik hoor het graag!
Liefs
Ja bij mij ook. Ze is nu 11,5 week. Ik vind het super vervelend want alles stinkt naar zure kwijl 😅
Love to dream slaapzakken moeten elke dag in de was enz
Ja hier begon onze dochtertje ook rond de 9.5 a 10 weken mee. Nu 12+3 en volop mee bezig. Bijtringen ook geprobeerd al. Is voor even interessant en daarna niet meer.
Mijn zoontje van 8 weken doet dit ook heel veel. Weten jullie of dit vaak o ...
Hier nog niet en m'n dochter doet het al een aantal weken, als ze in bed veel op de handjes sabbelt geef ik haar wel de speen om het duimen hopelijk te voorkomen
Ik vind dit zo’n leuke fase! Dan zijn ze dus echt aan het ontdekken en uiteindelijk hebben ze zelfs door dat het hun eigen handjes zijn 🥹🤣
Als je, onder toezicht, je kleine op haar zij legt kan ze zelfs nog iets beter bij haar handjes en ook makkelijker naar speeltjes grijpen.
Onze kleine wordt dan helemaal enthousiast en gaat ook een beetje knorren en naar de speeltjes happen, zo lief 🥹