8 Reacties
2 maanden geleden
Ahh dat is vervelend! Onze kleine doet het wurmen en scheten laten rond die tijd eigenlijk altijd al, denk dat de darmpjes rond die tijd ‘aan de slag’ gaan.
Je kunt als het aanhoudt eventueel Forlax vragen: dat is een medicijn van lichaamseigen bacteriën en helpt voor een betere stoelgang. Onze kleine heeft daardoor minder last van de krampjes en een regelmatige stoelgang!
2 maanden geleden
Reactie op Lottevdz
Fijne tip! :) Heb jij dit via de huisarts of kan dit ‘gewoon bij de Kruidva ...
Wij hebben het idd via de huisarts en apotheek, maar ze schrijven het volgens mij best snel voor omdat het geen ‘gevaarlijk’ of verslavend medicijn is
2 maanden geleden
Ik geef volledig bv en mijn baby wordt ook rond 5 uur wakker met scheten, buikborrels en vaak huilen. Dit houdt aan tot hij sochtends echt alert wakker wordt. Vervolgens 2 of 3xx poepen zonder een kik te geven. Ik begreep dat rond 5 uur de dikke darm actief wordt en de baby dan ook minder diep slaapt dus dat goed voelt. Omdat er verder ook geen prikkels zijn wordt hij onrustig ... gaat hopelijk vanzelf over want mijn dag begint al weken om 5 uur en ik ben ondertussen zo gaar als ee n garnaal