7 Reacties

één maand geleden

Vervelend zeg! Apparaatje met white noise meegeven?

één maand geleden

Geen tips, hier hetzelfde probleem. Meneer vindt het veel te gezellig en lacht de sterren van de hemel. Thuis issie helemaal gesloopt en valt in de autostoel in slaap.

één maand geleden

Onze dochter van nu 2,5 had dat ook en dat is echt helemaal goed gekomen. Het is even wennen en dat is ook niet gek. Andere omgeving, andere geluiden.. Onze dochter van 4 maanden slaapt ook nog niet fantastisch bij de opvang, maar heb er vertrouwen in dat dat ook wel weer goed komt. Ze doen bij best en ze is verder gewoon vrolijk.

één maand geleden

Hier ging het ook niet, wij zijn toen tijdelijk gestopt. Pas toen mijn kindje 1 middagslaapje deed weer opgepakt. Dan kon hij van 9 tot 12:30 en dan om 13uur thuis naar bed. Het werkt gewoon niet voor alle kindjes de drukte en schema’s en tijdsdruk, dus kijk goed naar je kindje!

één maand geleden

Vragen of ze haar in de draagzak willen pakken. Of misschien is er een rustigere groep waar ze bij kan

één maand geleden

Ik geef zijn eigen slaapzak mee voor de geur. Geen idee of dit meerwaarde heeft hoor maar hij slaapt wel.

één maand geleden

Hoevaak gaat je dochter per week? Dat scheelt in het wennen vaak. Is mijn ervaring als oud pedagogisch medewerker. Mijn oudste dochter (en de jongste straks ook weer) gaan 1 dag. Dat is helaas niet helpend haha. Dan moeten ze steeds weer wennen. Bij 2 of 3 dagen gaat het vaak beter. Ligt ook aan het temperament van je kind natuurlijk. Het fijnste is als de pm'ers een voorspelbaar ritueel met d'r uitvoeren en jij iets mee geeft van thuis wat jij gebruikt als slaap associatie. Denk aan een Knuffeltje, doek die naar jou ruikt, eigen slaapzak, whitenoise. Mijn oudste is nooit goed gaan slapen op de opvang. Vanaf 1,5 lukte het vaker niet dan wel. Maar we namen het voor lief omdat ze maar 1 dag ging. We hopen dat het nu beter gaat met onze jongste, maar die had tijdens d'r wendag ook niet geslapen 😮‍💨 Succes!!