12 Reacties
4 maanden geleden
Wat is haar gedrag als ze wakker is?
Vrolijk? Nukkig? Vraagt ze veel om eten?
4 maanden geleden
Als mijn dochtertje niet gaat slapen terwijl ik wel merk dat ze moe is, leg ik haar op haar zij op mijn buik/borst en met m'n benen omhoog klem ik haar een beetje. Met mn armen doe ik haar ietwat stevig knuffelen zodat ze niet echt kan bewegen. Vaak verzet ze zich daartegen, het is dan even 2 minuten volhouden en dealen met huilen, maar dan valt ze in slaap van het tegenstribbelen. Tegelijkertijd doe ik wat heen en weer wiegen en zeg ik lieve woorden of doe ik wat "ssstt". Nu ik dit vaker heb gedaan merk ik dat ze soms ook zonder tegenstribbelen gewoon gelijk in deze positie in slaap valt. Wellicht het proberen waard!
4 maanden geleden
Draagzak werkt bij ons altijd en anders op zijn zij in ons bed met white noise! Dan zit ik er wel een hele tijd bij hoor maar meestal werkt het wel 😴
4 maanden geleden
Reactie op Lvdpol1991
Wat is haar gedrag als ze wakker is?
Vrolijk? Nukkig? Vraagt ze veel om e ...
Als ze wakker is is ze heel alert, grote ogen en kijkt dan om der heen.
Ze vraagt inderdaad vaak om eten. Wanneer ze in slaap valt dan is ze binnen no time weer wakker..snap er niks van. Ze komt ook niet in een diepe slaap terecht
4 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Als ze wakker is is ze heel alert, grote ogen en kijkt dan om der heen.
Ze ...
Wat je zou kunnen overleggen is content voeding. Flore was ook 4-6 uur achter elkaar wakker en clusterde dan enorm.
10 min slapen en weer vragen om de fles.
Ik had echt het idee dat ze geen rust vond door ‘trek’
Ggd adviseerde bij dit. Wellicht kan het jullie ook helpen. Ze worden er niet dikker van maar de voeding zet wat meer uit in de maag. Daardoor zijn ze ‘content’
Duurde een weekje en toen merkte we enorm verschil