15 Reacties

3 maanden geleden

Speelgoed van lamaze is hier erg geliefd. Wij hebben Freddie de vuurvlieg en bea de banaan. De playgro supershaker vindt en de vtech baby kiekeboe knuffelbal vind ze ook leuk

3 maanden geleden

Muziekmobiel van little dutch vindt ze helemaal enig, rammelaars, contrastboekje, spiegel, knisperboekje, babygym. Eigenlijk al dit soort speelgoed vindt ons meisje (10 weken) leuk

3 maanden geleden

Reactie op LeonieAmmerlaan95

Speelgoed van lamaze is hier erg geliefd. Wij hebben Freddie de vuurvlieg e ...
Ja inderdaad! Speelgoed van Lamaze is hier ook een hit

3 maanden geleden

Een Dino die trilt, vind onze baby van 13 weken helemaal fantastisch https://www.prenatal.nl/speelgoed-en-cadeau/baby-en-peuterspeelgoed/playgro-dingly-dangly-dino-1496680099.html?dwvar_1496680099_kleurnaam_60=Multi&cgid=#q=Dino&start=1

3 maanden geleden

Ik breek even in, maar hoe bieden jullie dat speelgoed aan? Aan de box hangen of? 🤔

3 maanden geleden

Reactie op Lauraaa97

Ik breek even in, maar hoe bieden jullie dat speelgoed aan? Aan de box hang ...
Ik leg het naast haar neer in de box of als ze de babygym ligt. Soms houd ik het voor haar of je kan het boven hem/haar leggen

3 maanden geleden

Oball!

3 maanden geleden

Reactie op Emma2307

Muziekmobiel van little dutch vindt ze helemaal enig, rammelaars, contrastb ...
Mijn dochter ook, samen met gewoon kijken naar plaatjes of schilderijen aan de muur 🤣 en haar broer laat haar ook graag zijn poppetjes zien, vindt ze ook geweldig.

3 maanden geleden

Reactie op jdyjngrdn

Mijn dochter ook, samen met gewoon kijken naar plaatjes of schilderijen aan ...
Hahaha ja inderdaad! Wij hebben een grote foto van haar hangen boven de bank in de woonkamer, nou ze is helemaal verliefd op zichzelf met hoe aandachtig ze daar naar kijkt

3 maanden geleden

Reactie op Lauraaa97

Ik breek even in, maar hoe bieden jullie dat speelgoed aan? Aan de box hang ...
Muziekmobiel hangt boven de box, rammelaar pakt ze inmiddels al zelf vast, contrastboekje doe ik met haar tijdens tummytime en ander soort speelgoed laat ik gewoon aan haar zien terwijl ze in mijn schoot ligt of op haar rug ligt. Dan probeert ze het of vast te pakken of ze lacht er om/kijkt er aandachtig naar.

3 maanden geleden

Onze kleine van 2,5maand vind deze bal fantastisch: Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €3,99 | 1Pc Baby Sensorische Ballen Baby Intelligentie Ontwikkelen Golfbal Hand Bell Beet Vangen Baby Sensorische Ontwikkeling Speelgoed Voor Kinderen https://a.aliexpress.com/_EGVYAZ7 hij kan het ontdekken met z'n mond en zelf goed vast houden

3 maanden geleden

Wij hebben een soort speelgoed piano waar hij met zn handjes wat op slaat. Kleurrijke boekjes die we voor hem houden met tummy time en dan van alles vertellen over het plaatje. Sinds kort houd hij zelf dingen vast dus wij houden veel voor hem (zoals rammelaar van die ringen een zachte bal, kleine knuffeltjes, knisper boekje)om te oefenen met grijpen. We stapelen van die zachte blokjes om die hij dan omgooit. We lezen veel voor. Doen liedjes met "dansjes" erbij.

3 maanden geleden

Reactie op Angelam1992

Onze kleine van 2,5maand vind deze bal fantastisch: Ik heb net dit geweldig ...
Zelf zou ik voorzichtig zijn met dingen bij Ali en Temu bestellen, zeker wat je kindje in zijn of haar mondje stopt. Veel van deze dingen hebben geen eu goedkeuring en kunnen giftige stoffen etc in zitten. Vaak koop je voor paar centen meer een wel veilig vergelijkbaar product in Nederland

3 maanden geleden

Oball, Bo Jungle rammelaar en een boxkleed met speeltjes (bijv. Little Dutch) of tummy time kussen (bijv, Playgro). Alles verkrijgbaar bij Prenatal, Mamaloes etc. Bij ons ook een waar succes: deze waterspeelmat https://www.mamaloes.nl/infantino-pat-play-whale-waterspeelmat-bk-206685 Ik ‘zet’ de mat vaak tegen de boxrand aan en dan schopt onze kleine er wild tegenaan 😂

3 maanden geleden

Muziekmobiel, contract boekjes, bijtring van Sophie de giraf, regenrammelaar.. verder veel zingen & boekjes lezen samen.