12 Reacties

2 maanden geleden

Wat geef je haar in de fles?🤣 Haha, zolang je kindje er goed op gaat zou ik het vooral zo doen! Maar even serieus… ze heeft in die tijd ook geen voeding? Hoeveel voeding geven jullie dan overdag?

2 maanden geleden

Ja hoor als ze goed groeit en genoeg voeding krijgt overdag mag dat gewoon op deze leeftijd! Lekker van genieten haha

2 maanden geleden

Dit hebben wij de laatste dagen ook met onze dochter 😅👌🏼 Aan ene kant wil je dat ze doorslaapt, aan de andere kant zet het toch aan het twijfelen he. Wij wegen haar nu om de dag oid om te kijken of ze wel goed groeit. Zo ja, dan gewoon in de handjes knijpen 🙏🏼

2 maanden geleden

Reactie op LiefsVal

Wat geef je haar in de fles?🤣 Haha, zolang je kindje er goed op gaat zou i ...
Nee ze komt de hele avond en nacht niet meer. Ze krijgt 4 voedingen op een dag van 180 + 6

2 maanden geleden

Reactie op xfemkevdberg

Nee ze komt de hele avond en nacht niet meer. Ze krijgt 4 voedingen op een ...
Ik geef dit ook inderdaad. Mocht van het consultatiebureau dus lijkt me prima zo allemaal!

2 maanden geleden

Reactie op xfemkevdberg

Nee ze komt de hele avond en nacht niet meer. Ze krijgt 4 voedingen op een ...
Dit geven wij ook aan onze zoon van 12 weken en die slaapt van 20/21 uur tot 7/8 uur. Cb zei je mag wel 5 flessen van 180+6 geven dus ik zei ik kom maar aan 4 en dat was helemaal prima hij groeit goed en is verder lekker actief dus wij houden het voorlopig ook zo.

2 maanden geleden

Reactie op xfemkevdberg

Nee ze komt de hele avond en nacht niet meer. Ze krijgt 4 voedingen op een ...
Hoe ziet jullie voedings’ritme’ er dan een beetje uit? Op verzoek of vaste tijden? En met slaapjes tussendoor? Ons zoontje leggen we om half 9 in het nestje bij mij in bed. Mijn man is om 11 uur dan echt 10 minuten bezig om hem wakker te krijgen voor de laatste fles 🙈 wij geven 150+5 en denk soms ook wel eens aan maar 4 flesjes. Maar dacht dat hij daar nog te jong voor is (ook 12 weken). Dus ben stiekem heel nieuwsgierig naar hoe jullie dat doen!

2 maanden geleden

Onze zoontje slaapt van 7 tot half 7. Ik laat hem gewoon. Als ze honger hebben worden ze vanzelf wakker. 🙂 dat met de suikerspiegel e.d. hoef je alleen in het begin op te letten, en zelfs dat blijkt al achterhaald vertelde mijn vk. Mijn zoontje zit ook op 4x180ml.

2 maanden geleden

Poohh ik ben jaloers

2 maanden geleden

Mijn kindje van 8 weken slaapt rond 20 in en wordt dan om 7 weer wakker voor de 1e voeding. Om 22 geef ik een droom voeding, hij slaapt dan altijd nog. Nu heb ik nog voedingen, om de 3u. Maar zou makkelijk naar 5 kunnen want ik moet hem ook overdag steeds wakker maken voor n voeding. Wat zouden jullie doen, die van 22 laten vervallen of eerst naar om de 4u gaan? Hij krijgt bv maar redelijk op schema/ritme van om de 3u

2 maanden geleden

Mijn kindje van 8 weken slaapt rond 20 in en wordt dan om 7 weer wakker voo ...
Denk dat hij nu wel al rond de 6 kilo zal zitten

2 maanden geleden

Hier een mannetje van 11 weken oud en ongeveer 6 kilo. Slaapt sinds 5 dagen door van 19 u tot 6 u. Hij drinkt overdag flessen van 180cc 4 stuks maar krijg ik er niet in. Wij hebben 1 nacht hem wakker gemaakt voor een voeding om 23 u. Nooit weer!!! Zou zeggen als hij goed groeit, en tevreden is dan lekker laten slapen.