9 Reacties
4 maanden geleden
Bij ons ook 24 graden binnen, bij ons slaapt ze in een romper korte mouwen, slaapzak lange mouwen tog 0.5 en een dekentje. Is dan altijd prettig warm in het nekje en de romp. Ik denk dat je haar wel iets luchtigers kan aantrekken ☺️
4 maanden geleden
Reactie op Oktobermeisje
Bij ons ook 24 graden binnen, bij ons slaapt ze in een romper korte mouwen, ...
Helaas kan het niet veel luchtiger dan wat ze nu aan heeft, ze had als pyjama een lange mouwen romper een Broekje. Nu heeft ze alleen een lange mouwen romper aan. En in bed een lakentje met dun dekentje erover
4 maanden geleden
Reactie op S1994-
Helaas kan het niet veel luchtiger dan wat ze nu aan heeft, ze had als pyj ...
Ah sorry, ik dacht een lange mouwen romper en broekje in een slaapzakje. Tja veel luchtiger kan niet dan eerst het broekje uit
4 maanden geleden
Misschien heeft je baby het snel warm? Mijne slaapt al weken alleen in een korte mouwen romper, zonder lakentjes of dekens zo warm. Of alleen luier en dan dunne hydrofieldoek als het echt heel warm is.
4 maanden geleden
Ik zou ook iets minder kleding/dekens gebruiken. Bij ons op de slaapkamer is het tussen de 20-22 graden. Dan draagt ze alleen een romper lange mouw (tegen de muggen) en ligt ze onder een nunki lakentje. Meestal over het onderste deel nog een dun dekentje. Dus zou haar geen broekje aan doen en zo nodig het dekentje weglaten. Of dekentje en laken niet gebruiken maar romper korte mouw en dan een dunne slaapzak. Maar zo lang de temperatuur 37.6 blijft en niet veel hoger, zou ik me geen zorgen maken.