16 Reacties
4 maanden geleden
Het zou een sprongetje kunnen zijn! Probeer je daar eens in in te lezen (Oei ik groei bijvoorbeeld). Succes, als het een sprong is gaat het ook weer over!
4 maanden geleden
Reactie op Louu
Had mijn dochter ook. Bleek dat ze spuw had en daardoor super onrustig was. ...
Hij heeft ook een wit tongetje! HA gaf aan dat ze niet zeker weet of het spruw is, vandaar dat ik geen medicatie heb ervoor
4 maanden geleden
Reactie op Anoniem_1996
Het zou een sprongetje kunnen zijn! Probeer je daar eens in in te lezen (Oe ...
Hoelang duurt zo een sprong 🥺
4 maanden geleden
Reactie op Mommytobe.
Hoelang duurt zo een sprong 🥺
De eerste sprong duurt een week. Maar als de baby ook een witte tong heeft zou het ook spruw kunnen zijn inderdaad
4 maanden geleden
Reactie op Mommytobe.
Hij heeft ook een wit tongetje! HA gaf aan dat ze niet zeker weet of het sp ...
Bij ons is de spruw vrij snel weggegaan door de tong een paar keer per dag in te smeren met kokosolie. Ook als je niet zeker weet of het spruw is: baat het niet dan schaadt het niet!
4 maanden geleden
Die van ons heeft dat ook vaak, ze is nu ruim 4 weken (5 weken als je rekent vanaf uitgerekende datum). Bleek bij ons combinatie van verschillende dingen te zijn, maar met name toch iets te koud liggen terwijl haar nekje gewoon lekker warm was. Sindsdien verwarmen we haar bedje weer voor en slaapt ze veel beter door! Inslapen lukt ook nog niet altijd, dan neemt ik haar maar op de arm. Verpleegkundige van het cb had nog happiest baby als tip.
4 maanden geleden
Hier hetzelfde met ons zoontje van 8 weken, met name overdags. Wij zijn soms ook ruim een uur bezig. Vaak helpt lang genoeg rondlopen, wiegen en het sus geluid maken wel uiteindelijk, of een stukje buiten lopen. En optijd genoeg in slaap laten vallen zodat hij niet te uitgeput raakt waardoor het nog moeilijker wordt. Maar het blijft inderdaad voor jezelf soms erg slopend. Ik moet om de 3 uur kolven en dat loopt soms daardoor ook helemaal in de soep
4 maanden geleden
Ik merk het bij ons zoontje ook als ik hem in bed leg, als ik hem in ons bed leg waar we rolluiken hebben gaat het een stuk beter. Dus ik zit precies nu naar het bedje en heb mn hand zo'n 10 cm voor zijn ogen en heb het idee dat het werkt, wat je wel niet doet met een baby 😂
4 maanden geleden
Ja hoor! Hier ook een baby van 6 weken, sinds 3 dagen alleen maar bij ons slapen overdag, heel licht slapen en als je hem weg legt na uren wiegen en sussen dan is hij binnen 10 min wakker
4 maanden geleden
Reactie op Girlsmom91
Ja hoor! Hier ook een baby van 6 weken, sinds 3 dagen alleen maar bij ons s ...
Hier ook! Accepteren jullie het ook maar gewoon? Of zijn jullie actief bezig met slaaptraining?
4 maanden geleden
Hier ook moeilijke slaper . Draagzak geprobeerd,gaat jij alleen nog harder van huilen. Inbakeren helpt soms,maar niet altijd. Vind dikte kleding/ dekens bepalen heel lastig. Moet je in nek voelen,maar wat is niet te warm..Weer eens met kruikje voorwarmen is het proberen waard dus begrijp ik.