10 Reacties

4 maanden geleden

Wij eigenlijk altijd een halfuurtje voor het badje. Anders wordt ons kleintje heel huilerig en onrustig omdat hij honger heeft, en het in bad gaan kost voor een jonge baby best wat energie. Daarna gaat hij vaak lekker slapen

4 maanden geleden

Wij doen de voeding na het badje. Zodra ik merk dat hij wat honger krijgt of het bijna tijd is, gaat hij in badje. Zo lang duurt dat niet bij ons dus bij het droogmaken huilt hij even en dan aan de fles in z’n slaapzakje en door de cosleeper in. We hebben het ook andersom geprobeerd maar dan lijkt hij wat misselijk te raken en alsnog te willen drinken na de tijd, omdat het badje hem energie kost.

4 maanden geleden

Wij doen onze baby ook voor de voeding in bad. Onze kraamhulp gaf aan dat ze met een volle maag snel misselijk worden in bad.

4 maanden geleden

Wij doen voor een voeding. Ze kunnen misselijk worden na een voeding. Lekker zen in bad, omkleden, voeding en Lekker tevreden slapen

4 maanden geleden

Ik doe een borst voor het badje, dan even uitbuiken, rustig uitkleden etc. Dan in het badje en daarna de andere borst. Dus niet met volledige volle maag, maar ook niet helemaal leeg. Werkt voor ons heel goed!

4 maanden geleden

Wij ervoor. Dan gaat hij tevreden zn badje in en kunnen we hem daarna heerlijk te slapen leggen

4 maanden geleden

Ik doe ook eerst één borst, dan in bad en dan de andere borst :)

4 maanden geleden

Na de voeding, betere mood

4 maanden geleden

Wij hebben van de kraamhulp geleerd om de baby 30m na een voeding te doen. Dan hebben we een tevreden baby die wat langer slaapt. Ik heb het 1x voor een voeding gedaan maar dat was geen succes.

4 maanden geleden

30cc en na badje de rest