22 Reacties

vor 3 Monaten

Met onze eerste ook gehad, het is een fase (van een half jaar) 😅 gooi dat ding maar in berging 🫣 meneer wilde enkel in de draagzak. Toen we het zitgedeelte er op bevestigen vond hij de kinderwagen wel ineens leuk. Hij moest en zal om zich heen kijken.

vor 3 Monaten

Hier hetzelfde probleem helaas… soms zelfs onderweg in de draagzak moeten doen

vor 3 Monaten

Die van mij ligt in de maxi cosi want de bak vond ze wel leuk maar was ge groot en bewoog ze te veel in. In de maxicosi vind ze het fijne rondat het kleiner is en slaapt ze langer in 10 min in die bak

vor 3 Monaten

Reactie op Manon19966

Hier hetzelfde probleem helaas… soms zelfs onderweg in de draagzak moeten d ...
Wij nemen ook altijd de draagzak mee als back-up! Ik wil het toch blijven proberen, want wil ook graag wandelen 😭 De ene keer gaat het beter dan de andere keer. Soms is het jammeren, de andere keer echt huilen en soms kijkt hij om zich heen. En heeeel af en toe valt hij in slaap na het jammeren. Ik doe juist de kap helemaal naar beneden om prikkels weg te nemen, anders blijft hij kijken. Tussendoor even laten weten dat we er nog zijn

vor 3 Monaten

Ik gebruik soms t autostoeltje op de wagen als draagzak niet lukt/kan. CB zei gisteren tegen mij dat ik het zitstoeltje van de kinderwagen al eerder dan 6 maanden kan gebruiken omdat sommige babies dat fijner vinden

vor 3 Monaten

Hier 3 kindjes die het ook niks vonden helaas, alleen de draagzak 🤣gebruik de wagen/buggy vaak echt alleen als boodschappenkar en om de stepjes en fiets mee te sjouwen 🥲

vor 3 Monaten

Hoi hoi, Ik had in het begin het zelfde probleem. Wat ik tegenwoordig doe is de kleine inbakeren als hij wilt slapen. Dat houdt hem heerlijk rustig in de kinderwagen.

vor 3 Monaten

Misschien speelt een lichamelijk ongemak mee? Ben je al eens bij een osteopaat geweest?

vor 3 Monaten

Dit mijn 4e en pas de eerste die de bak wel heerlijk vind. Echt elk kindje is anders. De andere vonden draagdoek of maxi cosi fijner. Kijk gewoon naar wat je kindje fijn vindt, daar gaat het om.

vor 3 Monaten

Hier ook.. Geen fan van de wagen en altijd de draagzak onderin gepropt 😅 Stond laatst in de prenatal hem om te knopen 😂 Overigens is de maxi cosi hier ook meer een succes... Ik denk toch de andere houding/geborgenheid. Ze slaapt ook overdag op d'r buik ipv de rug. Dus waarschijnlijk komt het ook daardoor. M'n oudste was ook geen fan, maar het werd veeel beter toen de bak weg ging en ze kon zitten 😊

vor 3 Monaten

Slaapt je kindje in bed wel goed? Misschien is het verborgen reflux

vor 3 Monaten

Reactie op S1994-

Slaapt je kindje in bed wel goed? Misschien is het verborgen reflux
Ja hij slaapt prima! Zowel op zijn rug als op zijn buik, dus geen (verborgen) reflux. Het is echt alleen in de wagen, box en cosleeper vindt hij geen probleem

vor 3 Monaten

Er maar gewoon aan toegeven dus en wandelen met de draagzak… jammer maar dan is het niet anders. Hopelijk gaat het over een tijdje beter als het zitje erin kan. Thanks voor jullie reacties!

vor 3 Monaten

Misschien eens op zijn buik in de wagen leggen?

vor 3 Monaten

Reactie op Joure1992

Er maar gewoon aan toegeven dus en wandelen met de draagzak… jammer maar da ...
Heeft hij het ook als je de maxicosi op het onderstel zet? Mijn oudste had het ook en wilde blijkbaar vooral lekker om zich heen kijken. Die heb ik met 2,5 maand kn het zitje (plat) gelegd. Toen vond hij het wel prima om te liggen en mee te gaan

vor 3 Monaten

Zowel onze oudste als de baby hadden dit ook. We hebben ook al vanalles geprobeerd. Voor nu maar geaccepteerd dat ze het niet leuk vindt dus we nemen standaard de draagzak mee. Bij onze oudste zijn we met 3-4 maand overgestapt op het zitje en dat vond hij wel leuk! Dat zullen we deze keer waarschijnlijk ook gaan doen. En verder blijven we maar gewoon de draagzak gebruiken🤷🏻‍♀️

vor 3 Monaten

Wij hebben dit ook een paar weken gehad. Ze kon gewoon niet in slaap komen in de wagen. We bleven het wel proberen en tilde haar op en droegen haar als het echt niet ging. Inmiddels lukt het nu na sprong 2 weer wel!

vor 3 Monaten

Ons zoontje van 14 weken vindt het ook vreselijk in de bak en ik wandel juist zo graag ☀️ Wat bij ons wel werkt is hem thuis inbakeren en in slaap wiegen (zoals we altijd doen) en hem dan op z’n buik in de bak leggen. Dan slaapt hij heerlijk. Soms leg ik de white noise er nog naast als ik merk dat hij veel reageert op langskomend verkeer.

vor 3 Monaten

Mijn zoontje vond het eerst ook helemaal niks. Maar sinds ik hem op z’n buik leg kan die er uren in slapen.

vor 3 Monaten

Reactie op BB2023

Wij hebben dit ook een paar weken gehad. Ze kon gewoon niet in slaap komen ...
Dit hier dus ook!