22 Reacties
vor 3 Monaten
Hier hetzelfde probleem helaas… soms zelfs onderweg in de draagzak moeten doen
vor 3 Monaten
Die van mij ligt in de maxi cosi want de bak vond ze wel leuk maar was ge groot en bewoog ze te veel in. In de maxicosi vind ze het fijne rondat het kleiner is en slaapt ze langer in 10 min in die bak
vor 3 Monaten
Reactie op Manon19966
Hier hetzelfde probleem helaas… soms zelfs onderweg in de draagzak moeten d ...
Wij nemen ook altijd de draagzak mee als back-up! Ik wil het toch blijven proberen, want wil ook graag wandelen 😭 De ene keer gaat het beter dan de andere keer. Soms is het jammeren, de andere keer echt huilen en soms kijkt hij om zich heen. En heeeel af en toe valt hij in slaap na het jammeren.
Ik doe juist de kap helemaal naar beneden om prikkels weg te nemen, anders blijft hij kijken. Tussendoor even laten weten dat we er nog zijn
vor 3 Monaten
Hier 3 kindjes die het ook niks vonden helaas, alleen de draagzak 🤣gebruik de wagen/buggy vaak echt alleen als boodschappenkar en om de stepjes en fiets mee te sjouwen 🥲
vor 3 Monaten
Hier ook.. Geen fan van de wagen en altijd de draagzak onderin gepropt 😅 Stond laatst in de prenatal hem om te knopen 😂 Overigens is de maxi cosi hier ook meer een succes... Ik denk toch de andere houding/geborgenheid. Ze slaapt ook overdag op d'r buik ipv de rug. Dus waarschijnlijk komt het ook daardoor. M'n oudste was ook geen fan, maar het werd veeel beter toen de bak weg ging en ze kon zitten 😊
vor 3 Monaten
Reactie op Joure1992
Er maar gewoon aan toegeven dus en wandelen met de draagzak… jammer maar da ...
Heeft hij het ook als je de maxicosi op het onderstel zet? Mijn oudste had het ook en wilde blijkbaar vooral lekker om zich heen kijken. Die heb ik met 2,5 maand kn het zitje (plat) gelegd. Toen vond hij het wel prima om te liggen en mee te gaan
vor 3 Monaten
Zowel onze oudste als de baby hadden dit ook. We hebben ook al vanalles geprobeerd. Voor nu maar geaccepteerd dat ze het niet leuk vindt dus we nemen standaard de draagzak mee. Bij onze oudste zijn we met 3-4 maand overgestapt op het zitje en dat vond hij wel leuk! Dat zullen we deze keer waarschijnlijk ook gaan doen. En verder blijven we maar gewoon de draagzak gebruiken🤷🏻♀️
vor 3 Monaten
Ons zoontje van 14 weken vindt het ook vreselijk in de bak en ik wandel juist zo graag ☀️
Wat bij ons wel werkt is hem thuis inbakeren en in slaap wiegen (zoals we altijd doen) en hem dan op z’n buik in de bak leggen. Dan slaapt hij heerlijk. Soms leg ik de white noise er nog naast als ik merk dat hij veel reageert op langskomend verkeer.