20 Reacties

2 maanden geleden

Ik weet niet voor hoeveel kindjes de bakfiets gebruikt moet worden maar de batavus fier 2 is niet uitbreidbaar met een bankje voor naar 3 kindjes én heeft op het moment een extreem lange levertijd (feb2025) ivm het eerst uitleveren van de vervangende Babboe fietsen.

2 maanden geleden

Wij hebben de Gazelle makki en ik ben er super blij mee!

2 maanden geleden

Reactie op Meibaby2024

Ik weet niet voor hoeveel kindjes de bakfiets gebruikt moet worden maar de ...
Er moet een baby en een peuter in. Bij mijn fietsenwinkel kan ik hem meteen dezelfde dag meenemen dus dat scheelt wel enorm. Ik had dit al even nagevraagd

2 maanden geleden

Reactie op mama2kindjes

Wij hebben de Gazelle makki en ik ben er super blij mee!
Daar ga ik morgen een rondje op rijden dus ik ben erg benieuwd. Is de bak niet erg lomp omdat hij wat breder is dan een andere bakfiets?

2 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Daar ga ik morgen een rondje op rijden dus ik ben erg benieuwd. Is de bak n ...
Vind ik niet, even wennen de eerste keer vond ik, maar wende heel snel en vind t nu net gemakkelijk fietsen als een gewone fiets

2 maanden geleden

Reactie op mama2kindjes

Vind ik niet, even wennen de eerste keer vond ik, maar wende heel snel en v ...
Wat fijn om te horen. Vond een driewieler echt ellendig dus ben een beetje bang dat nu alle bakfietsen eng zijn en tegenvallen maar goed om te horen dat het snel went

2 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Wat fijn om te horen. Vond een driewieler echt ellendig dus ben een beetje ...
Ik vond het in het begin vooral gek dat het voorwiel een stuk verder naar voren zit dan je gewend bent, dat voelt gek met sturen.

2 maanden geleden

Wij hebben een Lovens bakfiets. Echt absoluut een aanrader!!

2 maanden geleden

Team Dolly! Zo blij mee

2 maanden geleden

Lovens!

2 maanden geleden

Wij hebben een lovens, fantastisch ding.

2 maanden geleden

Ik heb ook een lovens. Zo blij mee!

2 maanden geleden

Wij hebben een urban Arrow, fietst ontzettend soepel en licht. Heel blij mee.

2 maanden geleden

Wij hebben de vogue carry 2! Heerlijke fiets!!!

2 maanden geleden

Wij gaan toch voor de gazelle makki. Vond hem mega soepel fietsen, de batavus was ook erg fijn maar de gazelle net wat fijner

2 maanden geleden

Urban arrow vond ik zelf echt het fijnste fietsen!

2 maanden geleden

Wij hebben ook een Lovens, echt geweldig!! Fiets super lekker door de riemaandrijving ipv de kettingaandrijving die je bij veel bakfietsen ziet…

2 maanden geleden

Wij hebben een carqon echt super blij mee. Vooral het deurtje waardoor de kinderen zelf kunnen instappen en uitstappen

2 maanden geleden

Wij hebben een Dolly, ook erg blij mee! Ook hele goede & snelle service als er iets nodig is.

2 maanden geleden

Topic gesloten op verzoek van TS