10 Reacties

3 maanden geleden

Wij zijn gaan fietsen vanaf 10 weken! Wel met de regenhuif erop, ook met het mooie weer. Meneer vindt het heerlijk :-). We hebben wel een elektrische met een kliksysteem voor de maxi cosi dus de hobbels voelt je amper.

3 maanden geleden

Wij gaan ook vanaf volgende week beginnen met fietsen, meneer is dan bijna 12 weken.

3 maanden geleden

Reactie op romina95

Wij zijn gaan fietsen vanaf 10 weken! Wel met de regenhuif erop, ook met he ...
Same here! Mijn kleintje kan ook z'n hoofd al heel goed rechtop houden.

3 maanden geleden

Wij waren van het weekend in Zeeland en hebben een bakfiets gehuurd met maxi-cosi beugels. Onze dochter is 10 weken. Er zit in de beugels vering, dus hobbelt wat minder. Bij grote hobbels voelde ze wel. Maar verder ging het super, ze sliep vooral, want ze vond het denk wel ontspannend. Wij vonden het fijn en leuk

3 maanden geleden

Het 'mag' vanaf 3 maanden. Wij houden die richtlijn dan ook aan

3 maanden geleden

Ik durf het nog niet! Vind de hobbels toch wel goed voelbaar en wacht liever tot nekje wat steviger is, of na 3 maanden als het mag.

3 maanden geleden

Wij wachten tot 3 maanden, maar misschien ook nog wel wat langer. Ze is nu 11w1d en kan pas sinds een week haar hoofdje goed optillen tijdens tummy time. Vergeleken met mijn zoontje vrij laat. Een sterk nekje vind ik zelf wel een voorwaarde om me er prettig bij te voelen.

3 maanden geleden

Ik fiets al een poosje, de beugels hebben vering en ik rem af voor grote hobbels.

3 maanden geleden

Hier ook al paar keer in de bakfiets. Merk dat ze nu met 12 weken kleine bultjes goed kan hebben. Twee weken terug moest ik overal voor afremmen

3 maanden geleden

Het CB adviseerde mij vanaf 3 maanden ivm de nek