12 Reacties

3 maanden geleden

Ik volg want wij zitten met exact dezelfde vraag eigenlijk! Onze dochter is 10 weken vandaag en onze zoon 4 jaar.

3 maanden geleden

Geen last van. Van begin af aan ook geen ding van gemaakt en onze slaapkamers zitten tegenover elkaar in de gang. Als we ernaar vragen, zegt de oudste dat ze haar zusje 's avonds wel eens hoort huilen. Op de camera zien we dat ze wel eens wat draait of haar ogen open doet, maar slaapt altijd verder en komt er nooit uit. Andersom vraag ik haar ook niet om zachtjes te doen voor haar kleine zusje. Dat geldt beide kanten op, vind ik.

3 maanden geleden

Wij waren daar eerst ook vang voor, gezien onze oudste altijd al een erg slechte slaper is geweest. Laatste maanden gaat het gelukkig steeds beter. Maar nu blijkt dus dat de oudste overal doorheen slaapt en z'n zusje dus helemaal niet hoort. Zelfs niet bij overstuur zijn en dus hard huilen. Mijn advies zou zijn om het gewoon een nachtje te proberen. Als het dan niet gaat kun je altijd nog weer terug naar de cosleeper.

3 maanden geleden

vreselijk hier ook hetzelfde met helaas de bijna tweejarige die dus zelfs nu wakker wordt van haar broerje van 8 weken die bij ons, niet eens op dezelfde verdieping als haar slaapt. Ik durf hem met geen mogelijkheid op zijn eigen kamer te leggen maar ben kapot, doe geen oog dicht😭😭😭

3 maanden geleden

Word je oudste normaal snel wakker? Ons oudste zoontje is 18maand en word nooit wakker van broertje (nu 12 weken) tijdje terug was de buurman met een trilplaat schuin onder zijn slaapkamer raam bezig en zelfs daar sliep hij door, en waarschijnlijk ben je als mama heel snel wakker omdat je dan onbewust toch niet echt vast (durft) slapen

3 maanden geleden

Hier echt precies dezelfde angst! Wij gaan onze dochter vannacht ook voor het eerst op haar kamer laten slapen. Tot nu toe is onze zoon (nu 2 jaar) nooit echt wakker geworden van haar, gelukkig. Omdat hun kamers naast elkaar zitten heb ik weer white noise aangezet in zijn kamer voor de komende tijd, zodat er toch wat geluid ruist. Ben benieuwd!

3 maanden geleden

Wauw, onze oudste word in oktober ook 2 toevallig! Hihi Onze oudste word niet wakker van de jongste. Toevallig slaapt de jongste sinds eergisteren op z’n eigen kamertje. Gaat goed, ondanks dat de kamers aan elkaar grenzen.

3 maanden geleden

Onze baby kan echt luchtalarm zijn s nachts en de oudste word er niet wakker van. Overigens nog nooit wakker van geworden 😅. Echter als ik 's avonds de wc in de badkamer doortrek is hij wel wakker 🤣

3 maanden geleden

Hier wordt onze zoon wel geregeld wakker maar valt als hij wakker wordt weer snel in slaap. Geef hem dan even een kus en gaat dan weer verder slapen maar ik reageer daarom ook altijd gelijk terwijl ik dat anders niet zou doen..

3 maanden geleden

Onze dochter van bijna 3 (augustus) slaapt regelmatig bij ons in bed. De kleinste (11 wk) ligt in de co sleeper. Eigenlijk word de oudste nooit wakker, zelfs als de jongste keihard huilt 😅 Dit heeft ze van haar vader denk ik. Die slaapt ook overal doorheen 😒😂

3 maanden geleden

Onze oudste zijn echt nog nooit wakker geworden van elkaar of de baby gek genoeg. zou het gewoon eens proberen!

3 maanden geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Hij heeft vannacht op zijn eigen kamer geslapen. Ik ben wel een paar keer wakker geweest, voelde toch gek. Hij liet een beetje van zichzelf horen om 05:18 en dus fles gegeven(beschouwd als nachtvoeding dus in t donker)Hij is (uiteindelijk)weer gaan slapen maar ik…. Nope! Dus dat is wel ff nadeel 🤣🙈 fles om 03:00u slaap ik ook weer in.. Hopelijk schuift dit snel verder op..