14 Reacties
3 maanden geleden
Heyyyy , mijn zoontje is 12 weken oud en die gaat tussen 7 en 8 uur naar bed .
Soms uiterlijk 9 uur als we weg zijn geweest dan moet hij toch nog eerst even vervelend doen doordat hij uit zn ritme is馃馃
3 maanden geleden
Reactie op meleksafak
Heyyyy , mijn zoontje is 12 weken oud en die gaat tussen 7 en 8 uur naar b ...
en geef jij hem savonds dan nog weer een fles? of laat je m doorslapen tot hij zichzelf weer meld. ik geef haar altijd rond half 11 nog een fles en dan slaapt ze vaak tot een uur of 4, maar laatst heb ik dat een keer niet gedaan en toen sliep ze tot half 6 馃檲
3 maanden geleden
Reactie op L1998S
Hier 12 weken en gaat hij tussen 18:30 en 19:00 naar bed, ligt er net aan w ...
jaa naja ik heb vaak het idee dat ze dus ook rond dat tijdstip 18.30/19.00 moe wordt alleen ik denk dan steeds straks slaapt ze te lang 馃槀馃檲 vandaar dat ik me afvroeg wat een beetje normaal is
3 maanden geleden
Die van ons krijgt rond 18/19u een fles en valt dan in de box in slaap. Daarna zijn fles rond 22u in de slaapkamer in het donker en dan slaapt hij daar verder.
3 maanden geleden
Hier ook rond 21uur, rond half6/6uur is hij vaak heel moe maar slaapt ie maar een uurtje. Rond 21 echt de diepe slaap, gezien hij tot 10uur dan slaapt helemaal prima. Straks als scholen weer beginnen moeten we er weer 7/8uur uit dan veranderd t vanzelf weer 馃ぃ
3 maanden geleden
Hier ook! Onze baby is morgen 10 weken en slaapt tussen 18 en 20 ook nog ergens, soms maar een hazenslaapje. En dan rond 20.30 naar boven, liggend voeden en nog even kroelen of met een speentje in lekker over zijn voorhoofdje aaien en dan valt hij ergens tussen 21 en 22 wel in slaap meestal. Dan rond 4/5 wakker om te drinken en dan wakker rond 8.30 de laatste tijd. Ik ga pas weer in November werken dus volg hem nog helemaal zelf hierin. Heerlijk!
3 maanden geleden
12 weken en leg baby eigenlijk nog helemaal niet weg in bed. Hij slaapt nog in de co sleeper en als wij gaan slapen gaat hij daar in. Tot die tijd is hij gewoon altijd met (een van) ons beneden dat gaat bij ons prima. Soms als hij per ongeluk nog wakker is dan spelen we even tot hij moe is en dan de co sleeper in. Hij wordt 2x wakker voor nacht voeding ( drinkt wel steeds minder) valt snel weer in slaap.
3 maanden geleden
Mijn zoontje is nu 12 weken en krijgt rond 19:30 zijn laatste voeding. Hij valt dan rond 20:15 in slaap en slaapt dan tot een een of 04:00/5:00. Ieder kindje heeft zijn eigen ritme. Lekker doen wat voor jullie goed werkt. En probeer vooral ook uit wat wel/niet werkt.