15 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op EOlsen
Ik heb per dag steeds 1 flesje vervangen voor kunstvoeding. En dan 1 meer p ...
Welk flesje op de dag vervang jij met kunstvoeding? Hoe gaat het tot op heden? Merk je nog verschil bij je kleintje? Zou je gewoon kunstvoeding van het kruidvat niet mogen combineren met borstvoeding?
3 maanden geleden
Ik combineer bv met hero comfort +air in flesje. Elke dag 1 voeding doen voor een paar daagjes en dan steeds meer opbouwen. Beetje op gevoel..
3 maanden geleden
Reactie op lcupedo
Welk flesje op de dag vervang jij met kunstvoeding? Hoe gaat het tot op hed ...
Jawel hoor. Er is heel erg strenge wetgeving op zuigelingenmelk tot 6 maanden dus de voeding is voor 99% hetzelfde of je nu een Amerk of B merk koopt. Er is ook een aflevering bij de keuringsdienst van waarde hierover. https://npo.nl/start/serie/keuringsdienst-van-waarde/seizoen-21/flesvoeding/afspelen
3 maanden geleden
Ik ben hier begonnen met het vervangen van de middagfles, vervolgens de laatste, en sinds een paar dagen ook de avondfles. Zijn er nu 3 van de 5, en gaat eigenlijk best goed! Soms heb ik het idee dat hij zelfs beter op de kv gaat dan de bv, haha. Ik gebruik gewoon de kv van de Etos (huismerk)
3 maanden geleden
Reactie op lcupedo
Welk flesje op de dag vervang jij met kunstvoeding? Hoe gaat het tot op hed ...
Wij combineren kunstvoeding van Kruidvat met borstvoeding en dat gaat goed! Nu 3 van de voedingen kunstvoeding, niks aan ons zoontje gemerkt verder behalve dat hij minder vaak poept maar daar lijkt hij geen last van te hebben
3 maanden geleden
Reactie op Idewit
Heb jij borst en fles voeding in 1 fles gedaan of apart?
Apart
3 maanden geleden
Ik ben bv inmiddels ook aan het afbouwen en kv aan het introduceren. De eerste keer heb ik wat kv door de bv gedaan, en die verhouding daarna wat verandert. Na 3 dagen een volledige fles kv omdat ik geen gekolfde melk had staan (en geen zin had om uit de vriezer te halen). Wij wilden haar langzaam aan kv laten wennen. Maar het ging/gaat eigenlijk heel goed. Ze heeft nergens last van. Sinds vandaag 2 flesjes op een dag. Wel iets minder poepluiers, maar ze heeft vd week ook het rotavaccin gehad. Al met al een tevreden meisje, zonder krampjes.
3 maanden geleden
Reactie op BB2023
Ik ben bv inmiddels ook aan het afbouwen en kv aan het introduceren. De eer ...
Deed jij dan extra water bij de borstvoeding voegen? Bijvoorbeeld 50 afgekolfde borstvoeding en 40 ml
water met kunstvoeding?
Fijn dat het zo goed is gegaan. Ik hoop dat het hier ook zo mag gaan. Welke kunst Voefing gebruik je?