16 Reacties
3 maanden geleden
Hier gaat het vandaag ook wat moeizamer met de hitte. Een hydrofiele doek tussen ons in lijkt wat te helpen
3 maanden geleden
Heeft ze tot nu toe elke voeding geweigerd, of een bepaald tijdstipnwaar jij warmer bent? Bijvoorbeeld de middag. Moet zeggen dat ze bij mij nu ook wat minder drinkt dus, terwijl ik dacht dat gaat weer om de 2 uur worden zoals de vorige keer toen het 27 graden was
3 maanden geleden
Het kan zijn dat je te qarmt bent geen idee, ik heb ook een hydrofiele doek die er wat tussen stop. Tussen mij arm die onder haar hoofdje gaat zeg maar. Ik ben met dit weer aan de buitenkant niet warm maar juist van binnen. Wat ben jij? Is je huid warm. Mijn man is namelijk ook op de huis warm en krijgt haar nu bijvoorbeeld niet in slaap en ik wel...
3 maanden geleden
Probeer maar even de hydrofiele doek, misschien werkt dat, geen idee. Anders even flesje doen indd, la dat lukt, zal even meer werk zijn. Misschien helpt afspoelen onder de douche nog wat voordat je haar aan de borst legt. Ik gooi er zo even wat dingen in he. Natuurlijk even kijken dat ze vanavond/ vannacht en of morgenvroeg wel weer je borst pakt. Misschien zweet je en zit er zout op? Nou dit waren mijn hersenen die aan eht brainstormen waren hahah
3 maanden geleden
Hier ligt mijn dochter op een kussen op mijn schoot. Zo hoef ik haar eigenlijk niet vast te houden.
Ik heb het namelijk ook al heel de dag erg warm. Ze ligt vandaag prettiger bij m'n man dan bij mij.
3 maanden geleden
Misschien even heel ver gezocht, maar bij mij gebeurt dit (of in ieder geval heeeeel slecht en slordig drinken) als mijn menstruatie er aan komt. Ik was 4 weken na de bevalling alweer ongesteld en de kleine dronk toen echt waardeloos. Gisteren en eergisteren ook weer, gisteren ook zelfs huilen aan de borst. Ben vandaag ongesteld geworden en nu drinkt hij alweer een stuk beter.
3 maanden geleden
Reactie op Rbmg
Heel erg bedankt hoor ! Ik wil alles wel proberen, is ook niet makkelijk vo ...
Ben benieuwd. Laat je me weten wat uiteindelijk is gelukt? Die van ons gaat er zo in en wij volgen😉 lees ik het bij de nachtvoeding wel..😘
3 maanden geleden
Reactie op sunshine_
Misschien even heel ver gezocht, maar bij mij gebeurt dit (of in ieder geva ...
O daar heb ik nog niet eens aan gedacht, wat bijzonder dat ons lichaam dat soort dingen ook aangeeft zeg!
3 maanden geleden
Ik geef mijn dochter wanneer ik thuis ben liggend voeding op bed. Dit vind ik zelf echt heerlijk en zij ook. Nu helemaal met de warme dagen dan plakt het ook niet zo voor jou en je kleine.
3 maanden geleden
Reactie op Maaike1810
Ben benieuwd. Laat je me weten wat uiteindelijk is gelukt? Die van ons gaat ...
Pfoe nou ze accepteerde met de laatste voeding de borst wel maar wat of er loos is geen idee. Om de 2 uur wakker voor voeding (dus of ze nu vanwege de warmte minder maar vaker wilt) en van 2 tot 4:30 klaarwakker en lachen en toen alles eruit gespuugd. Vanmorgen wel weer goed gedronken met een doek ertussen! En nu logt ze natuurlijk alweer te slapen onze nachtbraker. Ik gok nu ook stiekem een beetje dat ze weer hard aan het groeien is
3 maanden geleden
Ah mooi om te lezen! Ja kan de warmte zeker doen. Misschien zat haar iets dwars, kan ook nog gezien ze gespuugd heeft. Fijn dat ze wel weer de borst accepteerd