8 Reacties

4 maanden geleden

Is normaal alleen maar fijn geniet ervan!

4 maanden geleden

Hier is het ook zo. Als het goed is past je productie zich aan en is het helemaal geen probleem.

4 maanden geleden

Hier ook een jongetje dat er tussen de 6-8 uur tussenlaat in de nacht. op de eerste ruk slaap. De eerste paar keer werd ik wakker met super veel stuwing, maar nu eigenlijk niet meer. Productie is verder nog helemaal goed, en ik merk dat hij het overdag allemaal prima inhaalt. Heerlijk toch zulke nachten, genieten!

4 maanden geleden

Komt helemaal goed! Als je kindje hele nachten door gaat slapen kan je ook nog steeds borstvoeding blijven geven. Bij mijn eerste sliep hij op een gegeven moment van 7 tot 7 en dat leverde geen problemen op qua productie. Als alles goed op gang is gekomen dan kan het wel wat hebben! Dus geniet ervan 😊

4 maanden geleden

Soo, wat een geluk!! Geniet ervan! Ik heb even geteld in mijn app waar ik bv bij houd. Mijn zoontje van 9 weken in vannacht (mede door de warmte) tussen 20.00 en 5.15 6 x gekomen voor een voeding 😱 Maar als je kindje goed groeit en allert is overdag dan is een hele grote marge prima! Alleen maar fijn lijkt mij!

4 maanden geleden

Ja hoor, die van mij maakt ook al een tijdje langere nachten maar als dat een keer niet is heb ik nog voldoende productie (lijkt het). En als ie goed groeit en voldoende plasluiers heeft hoef je m snachts niet wakker te maken voor een voeding zegt cb.

4 maanden geleden

Hier ook een lange ruk na eerste slaapje. Ik kolf nog helemaal niet (dochter bijna 12 weken) en doe alles puur op verzoek.. volgens mij regelt mijn lichaam het dan prima zelf allemaal en loopt de productie echt niet zo gauw terug. En anders zal m’n baby wel weer zelf gaan ‘regelen’.

4 maanden geleden

Hier ook een poosje zo geweest! Zoontje is vandaag 11 weken. Maar hij laat er sinds 2 weken weer veel korter tussen en komt weer 2-3 keer per nacht. M’n productie heeft zich daar prima op aangepast, dus maak je geen zorgen😄