34 Reacties

3 maanden geleden

Ongeveer 8 minuten in totaal, 1 borst. Sinds zn derde sprong trouwens langer met als uitschieter 1x 40 minuten 🫣

3 maanden geleden

Reactie op Joure1992

Jeetje wat zijn jullie snel! Mijn kindje drinkt soms wel 30-45 minuten lang ...
Thanks voor je reactie! Drinkt jouw kindje dit aan 1 stuk door of ook met pauzes ertussen van boertjes, rechtop zitten etc.?

3 maanden geleden

Soms maar 5 minuten per voeding🤭 Ik geef één borst per keer, dit is het overzicht van gisteren

3 maanden geleden

Reactie op MommyTime2024

Thanks voor je reactie! Drinkt jouw kindje dit aan 1 stuk door of ook met ...
Dit is echt aan 1 stuk door aan de borst, hij krijgt één borst per keer op advies van mijn lactatiekundige. Hij houdt zelf wel eens korte pauzes van 10/20 seconden maar laat de tepel niet los…

3 maanden geleden

Hier tussen de 10 en Max 20 minuten

3 maanden geleden

Hier altijd max 10 minuten

3 maanden geleden

Hier vaak echt wel 15 min per borst en 2 borsten per keer.. hij kan soms ook gerust 20-30 minuten doorgaan

3 maanden geleden

Max 10 minuten per keer, 1 borst. Ik voed al vanaf het begin 1 borst per keer iom Lactatiekundige. Hij komt overigens overdag elke 3-4 uur en de laatste tijd ‘s nachts ook weer. Dat is een poosje 5-7 uur geweest maar nu dus niet meer🙃

3 maanden geleden

Wisselt nogal hier.

3 maanden geleden

Bedankt iedereen voor het delen van jullie ervaringen en schema's. Wat een variatie en fijn om te lezen dat toch iedereen zn eigen draai heeft!

3 maanden geleden

Tussen de 5 á 15 minuten. Soms twee borsten, soms maar 1. Ongeveer 2-3u tussen de voedingen, ‘s nachts langer 😊