7 Reacties

3 maanden geleden

Lactatie kundige inschakelen!! Die zal wel tips hebben hoe je moet kolven huid op huid , die hormoon neusspray misschien? Je kan je verdiepen in gebruik van domperidon. Maar met lactatie kundige weet precies hoe en wat je moet doen. Hoop voor je dat het lukt! Lek je nog melk of is het helemaal weg ?

3 maanden geleden

Reactie op Jansje90

Lactatie kundige inschakelen!! Die zal wel tips hebben hoe je moet kolven h ...
Bedankt voor de tip! Nee het is helemaal weg.

3 maanden geleden

Geen ervaring met opnieuw opwekken maar hier heb je misschien iets aan. Hoop dat het lukt馃 https://www.borstvoeding.nl/uitdagingen-bij-borstvoeding/relacteren/#:~:text=Borstvoeding%20opnieuw%20op%20gang%20brengen,brengen%20v贸贸r%20de%20baby%20komt.

3 maanden geleden

Reactie op Eefjeh.

Bedankt voor de tip! Nee het is helemaal weg.
Er zijn vrouwen die voor hun adoptie kindje hun melk productie opwekken dus het zou moeten kunnen. Hopelijk werken de borsten mee dat is natuurlijk bij ieder lijf totaal verschillend.

3 maanden geleden

Ik had verdubbeling van borstvoeding bij pilletjes tegen de misselijkheid. Je zou kunnen vragen of de huisarts je dit voor wil schrijven. Zie mijn post over de eerste ongesteldheid, daar vertel ik over mijn zeer lage productie en succes met het drinken van fenegriek, gezegende distel, frambozenblad en steranijs thee.

3 maanden geleden

Ik las ooit iets van samen met je baby in een warm bad en dan huid op huid en laten aanhappen/sabbelen, echt back to basic.

3 maanden geleden

Toen bij mijn eerste de borstvoeding niet op gang kwam, hadden we de volgende routine; eerst voeden met de borst, daarna aanvullen met de fles en tegelijkertijd kolven. Is even heel intens, maar kwam het wel goed mee op gang. Je ziet dan vanzelf tijdens het kolven of er vooruitgang in zit. Wellicht dat het ook zo werkt als je het nu weer oppakt.