13 Reacties

één maand geleden

Herkenbaar! Ik vind het hier zelfs zo’n zeurderige hummm

één maand geleden

Reactie op xxxnik

Herkenbaar! Ik vind het hier zelfs zo’n zeurderige hummm
Ahhaahahhahaha eens!!! Klinkt net een vogel in de ochtend uren 🙈🙊

één maand geleden

Iemand??

één maand geleden

Ja herken ik! Heeft mijn zoontje ook n paar weken gehad met sinds gisteren is t weer terug aan t komen. Denk dat ze dan hun focus weer op een andere vaardigheid hebben ofzo

één maand geleden

Jaa die hum ken ik, als ze moe is of als ze ergens geen zin meer in heeft. Die hoge vogelgeluiden ken ik ook, die doet ze sindskort, zo schattig 🥰 echt d'r stemmetje aan het ontdekken.

één maand geleden

Aah super! Dank jullie wel! Doet me goed om te weten dat dit erbij hoort!

één maand geleden

Hier is t een soort steunen sinds twee dagen. Daarvoor ook een hele tijd stil geweest.

één maand geleden

Hier is ze in de gil fase ipv de brabbel fase. Merk in alles in de ontwikkeling dat het steeds afwisselt

één maand geleden

Hier is het van brabbelen overgegaan op kreten en gillen 🤣 het is zo gezellig haha. Ik heb overigens gelezen dat baby’s bepaalde vaardigheden weer kunnen ‘vergeten’ om plaats te maken voor nieuwe dingen. Zo kon die van ons rollen van buik naar rug en nu lukt tummy time niet eens meer haha. Dus wellicht is dat het?

één maand geleden

Reactie op aardbeitje4

Hier is het van brabbelen overgegaan op kreten en gillen 🤣 het is zo gezel ...
Aah dankjewel!!!

één maand geleden

Reactie op Jessara

Hier is ze in de gil fase ipv de brabbel fase. Merk in alles in de ontwikk ...
Als grote broer met haar speelt dan kan ze goed gillen en lachen. Heel bijzonder om te zien. 😃

één maand geleden

Hier ook last van, hij brabbelde eerst continu en er zat geen stopknop op. Maar nu sinds 2 weken lacht hij alleen maar zonder geluid. Dus ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij weer begint te brabbelen.

één maand geleden

Herkenbaar! Eerst brabbelde ze veel en toen paar weekjes gestopt. Sinds deze week is ze over gegaan naar gegil haha. Wel heel gezellig!