12 Reacties

2 maanden geleden

Mijn zoontje heeft 3 wendagen de eerste was 2 uurtjes, daarna 3 uurtjes en daarna 5 uurtjes. Je zou altijd kunnen overleggen met de medewerker op de groep hoelaat je hem zou kunnen ophalen en misschien tussendoor bellen om te vragen hoe het gaat😊

2 maanden geleden

Mijn kindjes gaan een ochtend en dat is tot 13, misschien kan je dat de eerste keer doen? Maar er moet toch een keer de eerste volle dag komen, dus je kan het ook gewoon proberen en zelf wat leuks doen als je toch vrij bent 🥰

2 maanden geleden

Maandag gaat onze dochter voor het eerst 🫣 en ik ook voor het eerst werken. Mn vriend brengt haar weg (scheelt mij tranen 😝) rond 8/8:30 en ik haal haar op uiterlijk 17:00. Maar mocht ik eerder willen gaan, ga ik! Maar dat zie ik op de dag wel.

2 maanden geleden

Mijn oudste gaat al naar de opvang. Breng hem nu dat ik verlof heb altijd tussen 8.15 en 8.30 (soms later als de ochtend moeizaam verloopt met 2 haha). Ophalen tussen 17.30 en 17.45 (gaat om 18 uur dicht en omdat ik dan ook de baby heb en die 2 dagen ook mijn huishouden probeer te doen haal ik heb zo laat mogelijk op 😅) Over 3 weken gaat mijn zoontje van nu 11 weken heen. Omdat ze op dezelfde opvang zitten houd ik wel dezelfde tijden aan. Maar heeft pas in november te werken dus denk dat ik af en toe 1 van de Kids thuis houd om een dagje samen iets te doen. Op onze opvang houden ze 1 wen dag aan van een paar uurtjes daarna volle dagen. Maar je kan natuurlijk altijd overleggen met je opvang wat je zelf fijn vindt!

2 maanden geleden

Mijn zoontje heeft 2 wendagen gehad. Eerst 2 uurtjes, daarna 4 uurtjes. Hij lag nog zo lekker te slapen dat hij de 2e wendag zelfs een uurtje langer is gebleven zodat ze hem niet wakker hoefden te maken. De week erna had ik nog verlof maar is mijn zoontje wel 2 volle dagen naar de opvang geweest, dat zag ik als extra wennen voor zowel hem als mij. De eerste van die volle dagen heb ik hem toch maar om half 4 opgehaald. Mijn zoontje had het zo naar zijn zin gehad en lag wederom lekker te slapen. De leidster gaf ook aan dat het voor hem niet had uitgemaakt of hij om half 4 of om 5 uur was opgehaald, maar dat dat mama's gevoel is 🤣

2 maanden geleden

Bij onze opvang is het niet gewenst om je kindje eerder op te halen dan 17:00, omdat alle kindjes dan aan het eten zijn of nog aan een activiteit bezig zijn. Mijn oudste zoontje raakt altijd best wel van slag als andere kindjes eerder worden opgehaald (hij wil dan ook naar huis), dus ik probeer daar altijd wel een beetje rekening mee te houden. Misschien is het bij jouw opvang anders, en daarnaast denk ik dat ze voor een eerste dag graag een uitzondering maken, maar het zou dus ook kunnen dat ze je vragen om tot 17:00 te wachten. Goed om dat alvast te weten, zodat je er niet ineens door overvallen wordt!

2 maanden geleden

Bij ons kun je tussen 7.30 en 9.00 brengen en tussen 16.30 en 18.15 ophalen. Brengen gebeurd bij ons meestal 8.30 en ophalen als ik thuis ben gewoon om 16.30 en anders uiterlijk 17.00

2 maanden geleden

Ik breng de oudste van 2,5 jaar rond 7.45 uur naar de opvang. We wonen er op 10 minuten lopen vandaan. De jongste van nu 3 maanden brengen we per oktober ook op dezelfde tijd. Ze zitten in groepen naast elkaar dus in de pauzes zien ze elkaar. En we halen ze dan rond 17.45 uur op zodat we nog kunnen bespreken hoe de dag verlopen is. Brengen kan vanaf 7.30 uur om 8.30 uur starten ze met het dagprogramma en ophalen kan vanaf 17.00 uur. We hebben afgestemd dat we er uiterlijk 18.00 uur zijn om ze op te halen.

2 maanden geleden

Bij ons kun je brengen van 7.30 tot 9.00 en ophalen van 16.00 tot 18.00 Toen ik thuis was bracht ik de oudste en de laatste week ook de jongste om 9.00 en haalde hem op om 16.00 Nu ben ik weer aan het werk en doet mijn man de jongens smorgens. Hij brengt ze rond 8 uur en ik haal ze om 16 uur weer op. Ik ben meestal om 15 uur al thuis en ik vind het niks aan als de jongens er niet zijn vandaar dat ik ze al vroeg ophaal.

2 maanden geleden

Reactie op Feb’23

Bij ons kun je brengen van 7.30 tot 9.00 en ophalen van 16.00 tot 18.00 Toe ...
Bij ons zijn er ook breng een haal tijden brengen tussen 7.30 en 9 en halen tussen 17 en 18.30. Wij brengen meestal tussen 8.15 en 9.00 en halen tussen 17.30 en 18.15. Als we eerder halen dan klaagt de oudste dat hij geen cracker heeft gehad (geven ze meestal rond 17.30).

2 maanden geleden

Wij hebben een contract van 07.00 - 18.30 uur, ik werk in de zorg (dus ook vroeg beginnen) en mijn man moet in de nacht al werken.

2 maanden geleden

Even een totaal ander beeld. Ik heb ochtenddiensten tot 14:00. Mijn man brengt onze dochter om 08:00 weg en ik haal haar dan rond 15:00 op. Vind dat lang genoeg voor haar, ze is pas 3 maanden en heeft dan lekker de middag thuis bij mama om rustig alle prikkels te verwerken.