Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben…
Hoe oud is jullie baby nu en slaapt hij/zij nog in de co-sleeper of al in het ledikantje op eigen kamer?
Ons meisje is morgen 12 weken en slaapt sinds een halve week niet meer in de co-sleeper maar op haar eigen kamertje, vind het af en toe nog best lastig maar zij lijkt het er niet moeilijk mee te hebben haha.
11 weken en slaapt in cosleeper naast ons. Ik wil eigenlijk overdag dutjes boven in de ledikant gaan oefenen maar het is warm boven en beneden hebben we airco
Onze Boaz sliep met een week al in zijn eigen kamertje. Ik wordt ook op afstand wakker van zijn geroep. Anders lag ik de hele nacht wakker. Met 2 dagen is hij 3 maanden.
Onze Boaz sliep met een week al in zijn eigen kamertje. Ik wordt ook op afs ...
Ow en hij slaapt al 7 weken de nacht door van ongeveer 21.00 a 22.00 tot 7.30 of soms later. En dan wordt hij super vrolijk wakker. Dus we voelen ons helemaal niet schuldig.
Eerst in de cosleeper naast mij maar nu beweegt ze zo veel dat ze in de ledikant ligt. Maar gewoon bij ons op de kamer! En dat zal ook nog lang zo blijven! Ze is nu 14 weken.
Ons dochtertje 11 weken sliep alleen de 1e week in de co sleeper daarna in haar eigen bedje op haar eigen kamer en we slapen allemaal beter (nogal beweeglijk en lawaaierig snachts als ze slaapt)
Ons meisje sliep in de familiewieg naast ons tot vorige week, maar de wieg rook op de een of andere manier heel muffig waardoor we haar ledikantje naast ons bed hebben gezet. Zolang we allemaal goed slapen blijft ze lekker dicht bij ons 🩷
Ze is nu bijna 14 weken en slaapt naast mij in de cosleeper. Dit zal ook nog wel even zo blijven, vooral omdat ze nog 2 nachtvoedingen heeft. En ik vind het wel fijn😊
Nu 13 weken en sinds 2 weken in ledikant in eigen kamer. Daarvoor al paar weken overdag in ledikant en snachts in de cosleeper bij ons nog. Hij slaapt de nacht door en ik word niet meer wakker van alle gekke geluidjes dus heerlijk voor ons allemaal
Bijna 12 weken en in co-sleeper naast mij. Ik zit er al een aantal weken aan te denken om hem snachts op z'n eigen kamer te leggen maar vind het stiekem best moeilijk .. Kan me niet voorstellen dat hij zo ver weg van me ligt snachts! Overdag doet hij meestal wel een dutje op zijn kamer.
Hi! Hier ook 11 weken, overdag leg ik hem in zn eigen kamer in zn ledikant dat gaat goed! Snachts nog in de co sleeper bij ons op de kamer, wil het rond 3 maanden gaan afbouwen 😇
11 weken, we wisselen het een beetje af. Soms in zn eigen bedje en bijv met die warmte in de cosleeper omdat onze kamer koeler is. Het maakt hem allemaal niets uit😂