6 Reacties

4 maanden geleden

Hier ook dagen dat ze super wakker is (en dan uiteindelijk moe en hangerig), en vandaag dus juist een dag dat ze bijna van voeding tot voeding slaapt de gehele dag. Momentjes dat ze wakker is, wel vrolijk, dus ik zoek er niet te veel achter, maar opvallend is het wel!

4 maanden geleden

Onze meid van 9 weken heeft dit ook. Heb het idee dat het ook deels samenhangt met hoeveel prikkels ze die dag heeft. Gaan we bijvoorbeeld op bezoek of ergens anders met haar heen dan slaapt ze overdag vaak slecht, ze kan dan wel van 9u s ochtends tot in de avond wakker zijn (m.u.v. een paar hazenslaapjes van 10 minuten). Andere dagen slaapt ze bijna van fles tot fles (om de 4u krijgt ze een fles) en is ze hooguit 4 a 5 uurtjes wakker op een dag. Gelukkig gaat de nacht eigenlijk altijd goed en groeit ze prima. Maak mij er verder dus niet zo druk om

4 maanden geleden

Hier ook dagen dat ze super wakker is (en dan uiteindelijk moe en hangerig) ...
Ja hier ook wel een vrolijke meid! Gisteren was een wakkerdag en vandaag is het van fles tot fles slapen 😅 was meer benieuwd of meer babys dit ook hadden

4 maanden geleden

Reactie op marlousanne

Onze meid van 9 weken heeft dit ook. Heb het idee dat het ook deels samenha ...
Dat zou ook nog eens kunnen! Van het weekend was het drama, maar nu hebben we ook wel wat dingen gedaan. Vandaag was ik weer alleen met haar, wat betekend weinig prikkels en ze had een slaapdag vandaag!

4 maanden geleden

Wat doen jullie als de baby de hele dag wakker is of hazenslaapjes doet? Merk dat ik dan zelf ook onrustig word. Hele dag op de bank zitten met de baby is niets voor mij…

4 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Wat doen jullie als de baby de hele dag wakker is of hazenslaapjes doet? M ...
Toch veel met haar op de bank... maar ze kan vaak ook wel eventjes wakker in de box liggen ofin het wiegstoeltje. Maar toch zijn dit voor mij de minder productieve dagen in huis. Dat kan dan wel weer als ze zo'n slaapdag heeft. Lastige is dat ze zichzelf nog niet kan vermaken (verwacht ik ook niet), en dan toch bij mij uit komt.