14 Reacties

3 maanden geleden

Hier was ook geen een speen meer goed, Pink wel.. toen kreeg ik van een vriendin de MAM speen als tip! Die accepteert mijn dochter wel, hopelijk werkt dat?

3 maanden geleden

Herkenbaar… soms pakt hij het speentje toch wel maar vaak niet en wil hij wel de pink! Hij begint dan zo gulzig te zuigen dat hij er altijd een keer van moet kokhalzen 😅

3 maanden geleden

Herkenbaar… soms pakt hij het speentje toch wel maar vaak niet en wil hij w ...
Haha, oh jeej! Hier nog geen kokhalzen maar wel gulzig! Geeft ze zoveel troost en veiligheid maar mama wil ook graag haar hand weer even terug ;)

3 maanden geleden

Hier werkte de medela speen. Voorheen ook de pink. Kraamhulp gaf aan dat ze deze speen veel in het ziekenhuis geven. Maar ik heb ook van horen zeggen de ‘mom speen’. Misschien vinted, eentje die nog dicht verpakt is, snap dat het weer geld kost.

3 maanden geleden

MijnNami soothers zijn gemaakt om op een pink te lijken, hier vinden ze m heel fijn!

3 maanden geleden

Ik zit te typen terwijl ze as we speak op mijn pink sabbelt haha. Wij hebben ook mijnnami. Dat accepteert ze al meer dan andere spenen maar nog niet erg fan. Hooguit 3 minuten en ze spuugt m weer uit

3 maanden geleden

Reactie op Claire--

Hier werkte de medela speen. Voorheen ook de pink. Kraamhulp gaf aan dat ze ...
Heb hier nog wel een dichte medela speen liggen om op te sturen? Hier pakt ze alleen de bibs speen..

3 maanden geleden

Bij mijn zus haar kleine hetzelfde verhaal en daar werkte de dr Brown speen

3 maanden geleden

Medela speen idd! Enige speen die hier werkt. Pink krijgt ze alleen nog maar als ze écht ontroostbaar is, voor de rest is de Medela speen voldoende voor haar.

3 maanden geleden

Philips avent speen kan je ook proberen lijkt veel op de tepel

3 maanden geleden

Reactie op svsan

Bij mijn zus haar kleine hetzelfde verhaal en daar werkte de dr Brown speen ...
Weet je toevallig ook of het tuutje juist wat harder of zachter is? Ik heb namelijk het idee dat ze die hardere fijner vindt, lijkend op een pink ;)

3 maanden geleden

Niet geven en alleen speen aanbieden. Uiteindelijk vergeet ze je pink

3 maanden geleden

Reactie op VdB21

Niet geven en alleen speen aanbieden. Uiteindelijk vergeet ze je pink
Klinkt in theorie mooi, maar hier echt geen optie. Ze weet heel goed het verschil tussen de pink en een speen en wordt zelfs boos als ik een speentje geef. Enige manier om haar tot rust te krijgen is die stomme pink, haha.

3 maanden geleden

Reactie op EvaMadelief

Klinkt in theorie mooi, maar hier echt geen optie. Ze weet heel goed het ve ...
Ja, maar de aanhouder wint. Zolang je blijft toegeven en de pink geven zal je kindje erom blijven vragen. En zolang ze de 'keuze' heeft zal ze dus de speen wegspuwen. Als je echt van de pink af wil zal je dus even moeten accepteren dat je een aantal rotdagen. Ik schat in een dag of 2 tot dat ze je pink vergeten is.