14 Reacties
3 maanden geleden
Herkenbaar… soms pakt hij het speentje toch wel maar vaak niet en wil hij wel de pink! Hij begint dan zo gulzig te zuigen dat hij er altijd een keer van moet kokhalzen 😅
3 maanden geleden
Herkenbaar… soms pakt hij het speentje toch wel maar vaak niet en wil hij w ...
Haha, oh jeej! Hier nog geen kokhalzen maar wel gulzig! Geeft ze zoveel troost en veiligheid maar mama wil ook graag haar hand weer even terug ;)
3 maanden geleden
Medela speen idd! Enige speen die hier werkt. Pink krijgt ze alleen nog maar als ze écht ontroostbaar is, voor de rest is de Medela speen voldoende voor haar.
3 maanden geleden
Reactie op svsan
Bij mijn zus haar kleine hetzelfde verhaal en daar werkte de dr Brown speen ...
Weet je toevallig ook of het tuutje juist wat harder of zachter is? Ik heb namelijk het idee dat ze die hardere fijner vindt, lijkend op een pink ;)
3 maanden geleden
Reactie op VdB21
Niet geven en alleen speen aanbieden. Uiteindelijk vergeet ze je pink
Klinkt in theorie mooi, maar hier echt geen optie. Ze weet heel goed het verschil tussen de pink en een speen en wordt zelfs boos als ik een speentje geef. Enige manier om haar tot rust te krijgen is die stomme pink, haha.
3 maanden geleden
Reactie op EvaMadelief
Klinkt in theorie mooi, maar hier echt geen optie. Ze weet heel goed het ve ...
Ja, maar de aanhouder wint. Zolang je blijft toegeven en de pink geven zal je kindje erom blijven vragen. En zolang ze de 'keuze' heeft zal ze dus de speen wegspuwen.
Als je echt van de pink af wil zal je dus even moeten accepteren dat je een aantal rotdagen. Ik schat in een dag of 2 tot dat ze je pink vergeten is.