14 Reacties

4 maanden geleden

D'r brown speen 2 zit tussen 1 en 2 van difrax die tip heb ok hier ook gehad. Het klopt gebruik nu zelf ook d'r brown

4 maanden geleden

Heel herkenbaar! Wij hebben ook S van difrax en zitten te denken over te gaan op M. Overdag valt hij steeds in slaap en duurt heel lang over zn fles.

4 maanden geleden

Onze kleine drinkt (gekolfde) melk met maat S juist mega snel🥲 binnen 5 min is 80 ml op dus ik wil juist een kleinere speen. Maar weet ook niet welke…

4 maanden geleden

Ik volg want onze dochter va 6 weken heeft ditzelfde ‘probleem’ . Ga denk ik ook maar dr Brown aanschaffen als tussen maatje

4 maanden geleden

Onze kleine drinkt (gekolfde) melk met maat S juist mega snel🥲 binnen 5 mi ...
Dr brown speen 0 (prematuur) was bij ons de oplossing! De difrax S speen ging bij ons zoontje ook veeel te snel. Nu nog steeds. Met de 0 speen doet hij netjes 25min over een fles.

4 maanden geleden

Reactie op mini90

Heel herkenbaar! Wij hebben ook S van difrax en zitten te denken over te ga ...
Dit hadden wij met onze oudste ook. Toen overgestapt naar M en vanaf toen ging het goed.

4 maanden geleden

Reactie op Marenne

Dr brown speen 0 (prematuur) was bij ons de oplossing! De difrax S speen gi ...
En die kan op een Difrax fles? :)

4 maanden geleden

Bedankt voor de tips, de dr Brown 2 werkt prima op de difrax fles

4 maanden geleden

Nee, dat gaat lekken helaas..

4 maanden geleden

Reactie op Marit97

Nee, dat gaat lekken helaas..
Oh wij hebben ook de prematuur brown speen op de Difrax fles en nergens last van

4 maanden geleden

Reactie op nienke19946

Oh wij hebben ook de prematuur brown speen op de Difrax fles en nergens las ...
Oké mooi zo! Speentjes komen morgen binnen en als het gaat lekken heb ik zo een dr Brown fles besteld :)

4 maanden geleden

Oké mooi zo! Speentjes komen morgen binnen en als het gaat lekken heb ik zo ...
Dat is ook zo, al zijn wij daar van afgestapt ivm met het schoonmaken. Wat een gedoe was dat

4 maanden geleden

Jazeker, doen we al weken, geeneen keer gelekt.

4 maanden geleden

Ik herken het ook, ben overgestapt op de M speen omdat mijn dochtertje de nieuwe, dikkere voeding niet uit de S speen kreeg. Maar nu zo snel leeg daar ze direct daarna al wat krampjes krijgt... Ik heb nu een 123 speen van Difrax gekocht maar dat gaat ook nog vrij vlot. Ik ga waarschijnlijk weer terug naar de originele voeding en dus ook weer de S speen. Al duurt dat inderdaad wel wat langer en valt ze regelmatig in slaap...