14 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op JasminaM
Yess !! Ik was na 3 maanden weer zwanger. Mijn babys schelen nog geen jaar ...
Aww leuk! Hoe bevalt het?
2 maanden geleden
Gefeliciteerd! Mijn 2de was heel snel, maar heel eerlijk zou ik het echt niemand aanraden 🤣 Het was voor niemand echt heel leuk en vooral het schuldgevoel naar mijn baby vond ik super zwaar! Voelde me echt geen leuk mens met hormonen, herstel etc. Pas 3 jaar later dat ik er weer was zegmaar haha
2 maanden geleden
Hier zit er 15,5maand tussen het is soms best pittig ook om je aandacht goed te verdelen tussen de 2 maar ze zijn zo close met elkaar
2 maanden geleden
Reactie op Oemm🤎
Gefeliciteerd! Tussen m’n oudste en jongste zit 14 maanden. De jongste is o ...
Dank je wel!
Wauw klinkt heel mooi inderdaad. Ik voelde me echt even alleen haha.. wat fijn dat er meerdere mama's zijn en het ook als mooi ervaren.
2 maanden geleden
Reactie op Boys Mom JJB
Hier zit er 15,5maand tussen het is soms best pittig ook om je aandacht goe ...
Dat is waar ik zelf ook als eerste aan dacht, hoe ga ik de aandacht verdelen. Wel mooi om te horen dat ze zo close zijn
2 maanden geleden
Gefeliciteerd! Mijn 2de was heel snel, maar heel eerlijk zou ik het echt ni ...
Dank je wel!
Jeetje dat is waar ik dus ook bang voor ben. Heb je achteraf misschien tips die ik zou kunnen toepassen? Of moet ik de tijd gewoon uitzitten?🤣
2 maanden geleden
Reactie op aj205a
Gefeliciteerd ❤️ hoe snel was je zwanger? Een maand of 3? Bijzonder dat ons ...
Dank je wel❤️ Nou wat bijzonder he! Ik had 10 juli mijn eerste menstruatie na de bevalling en daarna meteen zwanger😳
2 maanden geleden
Als dit je 4e wordt dan weet je denk ik toch al een beetje hoe het zal gaan of zitten er bij je andere kindjes een grotere leeftijdsverschil.
Ben zelf ook in mei bevallen van mijn derde wondertje en ook in juli ongesteld daarna meteen een spiraal geplaatst 😂 ik vond van 1 naar 2 wel zwaarder (15 maanden verschil) dan van 2 naar 3 kindjes (2,5 jaar tussen)
2 maanden geleden
Reactie op Bby2020
Als dit je 4e wordt dan weet je denk ik toch al een beetje hoe het zal gaan ...
Haha ja over het algemeen wel alleen zit er een groot leeftijdsverschil tussen inderdaad. Mijn oudste zijn 11 en 9 jaar. Zit 2.5 jaar verschil tussen die twee. Is toch wel anders dan 11 maanden verschil denk ik😊
2 maanden geleden
Reactie op Proudmomof3
Haha ja over het algemeen wel alleen zit er een groot leeftijdsverschil tus ...
Nog gefeliciteerd met de geboorte van je kleintje. Leuk om verschillende ervaringen te lezen. Ik vond van 1 naar 2 makkelijk en de 3e erbij ook goed te doen omdat de oudste dus al wat ouder zijn. Maar de 4de ben ik benieuwd naar hoe dat zal zijn hihi