22 Reacties
2 maanden geleden
Heerlijk moppie toch.. laat je niet gek maken.
Hier ook 2 grote jongens. Jongen of meisje, wat maakt het uit. Liever dat, dan bij 1 x ziek zijn en er is stress. Ze groeien vanzelf de lengte in en gaan meer bewegen.
2 maanden geleden
Ik was zelf als baby zijnde een lekkere spekkie en is allemaal goed gekomen 🤭
2 maanden geleden
Reactie op Anoniem19900991
Heerlijk moppie toch.. laat je niet gek maken.
Hier ook 2 grote jongens. Jo ...
Ja als ik internet moet geloven mag een jongen meer wegen dan een meisje. Vandaar dat ik specifiek meisje zei 😂 Waarom een jongen meer mag wegen dan een meisje vind ik ook heeeel raar!
2 maanden geleden
Hier ook 2 lange dames, beiden in de +2. En ook met een papa van bijna 2 meter. En ik ben ook niet klein 🙂 Geboortegewicht was bij beiden bijna 4kg en m'n oudste zat op 7kg bij 3 maanden. M'n jongste is ietsjes lichter nu maar scheelt niet veel. Ik geef overigens borstvoeding.
Je hebt een prachtige dochter en haar spekjes laten zien dat ze gezond is en goed aankomt 🥰 Als ze straks gaat kruipen/lopen zal je zien dat het allemaal weer weggaat. Mijn oudste blijft lang en heeft daardoor een behoorlijk gewicht voor een 2jarige peuter, maar ze heeft nu echt het slanke postuur van d'r vader 🙂
Geniet van je meisje 🥰
2 maanden geleden
Hi! Wij moeten de 15de naar het cb. Maar ik gok dat ons meisje, nu een cm of 62/63 is en richting de 6800 gram gaat.
Wees er absoluut niet onzeker over. Ieder kindje groeit op zijn/haar eigen tempo. Ik hou van haar spekbeentjes 🥰
Ik geef zelf borstvoeding.
2 maanden geleden
Reactie op Daniquemarlene
Hi! Wij moeten de 15de naar het cb. Maar ik gok dat ons meisje, nu een cm o ...
We was gisteren 3 maanden
2 maanden geleden
Ons zoontje was ook altijd groot en is nu nog lang. Draagt maat 110/116 😅 en broeken 104. Ons zoontje woog in die tijd met 3 maand ook ruim 7 kg. Hij is nu niet dik maar wel erg lang (ruim een meter al) en hij wordt over een maand 3.
Ons dochtertje is het tegenovergestelde is 3 maand en weegt nu 4.8 kg. En ook daar maak ik me wel eens zorgen om en ga je vergelijken. Maar toch had ik dan liever dat ze dan echt goed groeien.
Ik vind haar er juist gezond uitzien en wat een mooie haartjes heeft ze 😍
2 maanden geleden
Hi mama, mijn dochter is van dezelfde leeftijd (wel te vroeg geboren) en 2 kilo lichter. Wilde toch even een reactie achter laten, want wat heb je een prachtige dochter! Laat je niet gek maken door opmerkingen en standaarden. Ieder kindje is anders en dit trekt straks wel recht als zij gaat lopen/meer bewegen. Ik zie voor nu een tevreden en knap kindje! 🫶🏽
2 maanden geleden
Ja mijn eerste was ook zo (ook een vader van 2 meter trouwens😉). Ze vloog bijna de curve uit en was echt Hollands welvaren. Heerlijk toch, lekker van genieten en vooral geen zorgen maken!
Mijn tweede weegt overigens met 13 weken nog maar 5800 gram. Echt een muisje in vergelijking met haar zus.
2 maanden geleden
Hoi,
Wat een prachtige meid.
Onze dochter is ook 13 weken en ook lang. Morgen naar cb, dus dan weet ik exact gewicht en lengte. Maar met bijna 12 weken was ze 66 cm en 6380 gr., dus ook een ‘flinke’ meid. Ik ga ervanuit dat ze morgen zeker boven de 6500 gr. zit.
Cb zegt ook tegen mij, ze is goed in verhouding, ze is lang, maar niet dik. Ik en mijn partner zijn ook allebei niet klein.
Geniet lekker van je prachtige dochter en maak je vooral niet druk, ze groeit op haar eigen manier!
2 maanden geleden
Dankjewel allemaal voor jullie lieve reacties! ❤️ Hier nog een fotootje van mijn blije ei!
2 maanden geleden
Reactie op KleineFreek24
Dankjewel allemaal voor jullie lieve reacties! ❤️ Hier nog een fotootje van ...
Wat een schatje! 🥰
2 maanden geleden
Hier met 3 maanden ook 7,2 kilo en 63 cm. Inderdaad een beetje zwaar maar in combinatie met haar lengte is het wel oké.. Moet over een maandje wel even terug om extra te wegen aangezien ze in 1 maand 1,7 kilo was aangekomen. Ze heeft nieuwe voeding dus denk dat het daaraan ligt. Maak me er verder niet druk om, heb liever een kindje dat “teveel” weegt dan een kindje dat onder de curve zit.