12 Reacties
3 maanden geleden
Vanaf 7 weken begon onze kleine af en toe door te slapen, meestal zo een kleine 5uur. Vanaf 10 weken slaapt ze nu van 22:00 tot 05:00, ze is vandaag 12 weekjes :)
3 maanden geleden
Hier maar 2x in de bijna 12 weken dat hij heeft doorgeslapen verder nog iedere nacht wel een keer een voeding
3 maanden geleden
Mijn dochter begon vanaf 5 weken al met in de nacht 6 uur doorslapen. Dit bouwde telkens op en ze slaapt nu met bijna 10 weken al een paar nachten van 21:00 tot 08:00. Heel fijn en ik geniet er echt wel van maar vind het ook wel spannend dat ze er zolang tussen laat.
Is echt puur geluk want we hebben hier echt niet op gestuurd.
3 maanden geleden
Is niet echt 1 antwoord, tot 4 jaar hebben al mijn kindjes nachten doorgeslapen en soms niet meer. Sprongetjes, tandjes, ziek zijn, verlatingsangst, zindelijk worden, etc. Dus wat is doorslapen?
3 maanden geleden
Reactie op sami1992
Vanaf hoelaat gaat hij/zij naar bed en hoeveel ml geef je de laatste fles
Hij is vaak einde van de middag al zo moe dat een dutje gelijk begin van zijn nacht wordt. We zijn hard aan het proberen dat te verlengen maar tot nu resulteerde dat vooral in ontroostbaar schreeuwen.
Hij slaapt dus vaak al rond 17-1730 tot 23.30 en krijgt dan nog een fles van 150+5 om weer om 3-4 uur te komen en om 6 uur de dag te starten 🫠
3 maanden geleden
Reactie op Liene91
Hij is vaak einde van de middag al zo moe dat een dutje gelijk begin van zi ...
En wat als je een droomvoeding geeft rond 22/2230? Dan hoef je niet te wachten totdat hijzelf komt om 2330.
3 maanden geleden
Ook hier een tijd gehad vanaf 11/12 weken dat ze ineens om de 3 uur kwam. Het gaat nu (13 weken) weer iets beter maar vaak nog wel een keer nachts. Voor de 11 weken was ze de nacht over..