5 Reacties
3 maanden geleden
Wij hebben de artipoppe en bij onze dochter is het juist de enige manier om haar relaxt te krijgen als ze krampjes heeft… dan duurt het wel even 3-5 min voor ze eraan toegeeft, maar daarna kan ze zo 3 uren slapen in de zak! Een uitkomst als je het mij vraagt ☺️ misschien inderdaad op een wat koelere dag nog eens proberen?
3 maanden geleden
Hier ook een baby die alleen id draagzak in slaap valt, toevallig hier ook de ergobaby embrace, bij kraampjes vond ze het ook fijn maar was ze toch wel oncomfortabel in eerste instantie hoor. Qua warmte zorgde ik iig dat mn dochtertje evt alleen romper korte mouwen met broekje aanhad of luchtig gekleed, en voor mezelf doe ik soms een kleine hydrofiel doek op mn blote huid leggen (bij shirts/hempjes met een wat open decolleté zegmaar 😝) zodat we niet direct huid op huid hebben en minder zweten/plakken
3 maanden geleden
Zit ze wel goed in de draagzak?
Verder denk ik dat je op deze leeftijd het beste de draagzak in kunt zetten voor slaapjes omdat ze er wakker nog niet zoveel mee kunnen. Pas als ze hun hoofdje echt goed zelf overeind kunnen houden wordt de draagzak ook wakker leuk is mijn ervaring. Dan kunnen ze lekker een beetje om zich heen kijken (en naar jou!).
En protesteren voordat ze in slaap vallen in de draagzak is ook heel normaal. Even verzetten tegen de slaap en daarna heerlijk tegen mama aan dutten😴
3 maanden geleden
Die draagzak heb ik ook, echt een fijn ding!! mischien tegen het einde van de wakkertijd proberen te wandelen met de draagzak? ik bounce vaak op mijn fitnessbal en dan is hij zo vertrokken