7 Reacties

4 maanden geleden

Een laagje kleertjes minder, dus zou je anders eenjasje aantrekken dan is de draagzak nu het 'jasje'. Regelmatig even het nekje voelen. Het hangt ook wel wat van de draagzak af, hoe luchtdoorlatend deze is of niet.

4 maanden geleden

Ik probeer de draagzak met dit weer een beetje te mijden, want zowel dochter als ik hebben het snel warm dus we zweten ons allebei kapot haha. Maar ze slaapt eigenlijk de meeste slaapjes in de draagzak en slaapt op andere plekken niet in, dus soms ontkomen we er niet aan. Heb wel zo’n kleine ventilator van de hema die aan een powerbank kan en die hou ik er soms bij, als het écht in de draagzak moet en het te heet wordt.

4 maanden geleden

Nope ik gebruik hem niet… vind het normaal al zweten die draagzak, maar met dit weer is het geen doen 🥵 ben dan bang dat mn baby veel te warm wordt en dat wil ik voorkomen

4 maanden geleden

Reactie op rchlvanm

Ik probeer de draagzak met dit weer een beetje te mijden, want zowel dochte ...
Exact hetzelfde hier op slapen op m'n borst of draagzak. Maar soms handen vrij is ook prettig 😅

4 maanden geleden

De draagzak wordt erg zweterig inderdaad, maar we hebben ook een Ergobaby Omni 360 Cool Air en die werkt perfect. Baby wordt niet te warm hierin 😍

4 maanden geleden

Reactie op Marenne

De draagzak wordt erg zweterig inderdaad, maar we hebben ook een Ergobaby O ...
Ik heb de ergobaby adapt is ook luchtdoorlatend maar blijf dit spannend vinden

4 maanden geleden

Ik woon op Bonaire, dus altijd 30+ graden hier. De draagzak is inderdaad wel warm maar ik gebruik hem toch regelmatig omdat mijn baby hier (ondanks de warmte) het best in slaapt overdag. Wij hebben de Ergobaby Omni Breeze. Ik doe hem dan vaak alleen een luier of een rompertje aan en een hydrofiele doek tussen ons in tegen zweet, dat helpt best goed.