11 Reacties
één maand geleden
Ik heb van de week een elektrische aangeschaft, maar ik heb zelf geen rijbewijs dus doe alles op de fiets. Fiets ook naar mn werk 20min heen 20 min terug, bij mn vorige baan 50 min heen 50 terug. Dus ik maak er ook echt wel gebruik van, dan vind ik elektrisch erg fijn. Maar als je alleen korte stukjes fietst zou ik het zelf het geld niet waard vinden, zeker als je een nieuwe koopt. Tweedehands kan je ook elektrische fietsen vinden in goede staat, dit wordt mijn 1e nieuwe, hiervoor altijd tweedehands gehad en dat was prima.
één maand geleden
Ik heb er ook over nagedacht. Mijn werk is 3,5km en opvang + centrum op 10min fietsen. Ik blijf bij mijn gewone fiets.
Mijn overwegingen:
- een gewone kost niks, die heb ik al en mocht ik een nieuwe kopen is die ook vele malen goedkoper dan een elektrische fiets.
- op een gewone fiets is meer lichamelijke activiteit dan een elektrische
- ik ben dan wel bijna 40 maar nog niet zo bejaard dat ik die kleine afstanden niet op een gewone fiets kan fietsen 🤣
één maand geleden
Niet elektrisch. Woon 6km van werk af, dichtbij winkelcentrum etc. Gewoon fietsen is ook lekker gezond, en iets minder diefstal gevoelig
één maand geleden
Toen mijn kindje wat zwaarder werd toch voor elektrisch gegaan, je neemt ook veel mee en met wind enzo.. zeker met 2 kindjes kwam ik amper meer vooruit haha