11 Reacties

één maand geleden

Ik heb van de week een elektrische aangeschaft, maar ik heb zelf geen rijbewijs dus doe alles op de fiets. Fiets ook naar mn werk 20min heen 20 min terug, bij mn vorige baan 50 min heen 50 terug. Dus ik maak er ook echt wel gebruik van, dan vind ik elektrisch erg fijn. Maar als je alleen korte stukjes fietst zou ik het zelf het geld niet waard vinden, zeker als je een nieuwe koopt. Tweedehands kan je ook elektrische fietsen vinden in goede staat, dit wordt mijn 1e nieuwe, hiervoor altijd tweedehands gehad en dat was prima.

één maand geleden

Ik had al een gewone transport fiets en daar past heel mooi het zitje op dus heb geen nieuwe fiets aangeschaft. Voor nu vind ik het prima maar weet niet hoe ik er volgend jaar over denk want dan heb ik er 1 voor en 1 achterop de fiets.

één maand geleden

Ik heb 2 kindjes zo op de fiets dus ik vind elektrisch met de Nederlandse wind wel heel erg fijn. Ook heel leuk om zomers lange tochten te maken met de kleintjes zonder me erg te hoeven inspannen of met hete temperaturen me kapot te zweten.

één maand geleden

Ik heb zelf een niet elektrische mama fiets, ik fiets wel wat maar niet dagelijks, zeker nu de baby er is, mag dit nog niet dus daarin fiets ik ook minder. Maar ik vind voor nu fijn om gewoon te fietsen ook nog eens goed om beetje extra te bewegen😄

één maand geleden

Ik heb er ook over nagedacht. Mijn werk is 3,5km en opvang + centrum op 10min fietsen. Ik blijf bij mijn gewone fiets. Mijn overwegingen: - een gewone kost niks, die heb ik al en mocht ik een nieuwe kopen is die ook vele malen goedkoper dan een elektrische fiets. - op een gewone fiets is meer lichamelijke activiteit dan een elektrische - ik ben dan wel bijna 40 maar nog niet zo bejaard dat ik die kleine afstanden niet op een gewone fiets kan fietsen 🤣

één maand geleden

Ik heb een gewone fiets, mis het niet dat het geen elektrische is

één maand geleden

Niet elektrisch. Woon 6km van werk af, dichtbij winkelcentrum etc. Gewoon fietsen is ook lekker gezond, en iets minder diefstal gevoelig

één maand geleden

Toen mijn kindje wat zwaarder werd toch voor elektrisch gegaan, je neemt ook veel mee en met wind enzo.. zeker met 2 kindjes kwam ik amper meer vooruit haha

één maand geleden

Hier in Noord-Holland kan het flink waaien. Kom zelf oorspronkelijk uit Limburg. En heb nog voor we kinderen hadden een elektrische gekocht. Nu met twee kinderen wel heel fijn met wind!

één maand geleden

Bedankt voor jullie reacties 🩷

één maand geleden

Elektrisch ❤️❤️