11 Reacties

3 maanden geleden

Bij mn 1e was het na een week zo goed als weg. Die had er heeeel erg last van (gillen van 16:00 tot 00:00). Nu bij de 1e preventief gegeven en die heeft eigelijk nooit echt last gehad. Niet erg genoeg dat hij ervan moest huilen in ieder geval, alleen een beetje wurmen.

3 maanden geleden

Ja mijn oudste was er binnen een week vanaf en die had echt extreme krampjes! Vanuit het ziekenhuis raden we deze ook altijd aan en krijgen vaak terug dat het voor mensen echt heilig is haha

3 maanden geleden

Ja mijn oudste was er binnen een week vanaf en die had echt extreme krampje ...
Het is ook een van de enige die levende bacterieen bevat ipv poeders die eigenlijk niks doen!

3 maanden geleden

Ik gebruik het voor iets anders maar binnen een week alle klachten weg.

3 maanden geleden

Binnen 3 dagen opeens meer rust in de tent, echt een aanrader!

3 maanden geleden

Hier ook na een kleine week! Af en toe tijdens de ‘krampen piek’ nog wat last maar werd het niet meer uitgegild.

3 maanden geleden

Blijf je dit gebruiken of hoe werk het

3 maanden geleden

Hier ook binnen een kleine week een wereld van verschil. Weinig tot geen krampen en ze poept elke dag ipv om de 2 á 3 dagen.

3 maanden geleden

Wij gebruiken het niet perse voor kramp maar omdat baby antibiotica nodig had. Na de kuur hiermee gestart. Nu 1 flesje leeg en nog steeds wel slijmluiers helaas. Alleen om 5 uur sochtends nog kramp en persen.

3 maanden geleden

Wij hebben dit denk ik vanaf 4 weken oud gebruikt en nu is het 2e flesje leeg en zijn we er mee gestopt. Werkte idd binnen een paar dagen en heb met deze baby echt geen krampjesproblemen gehad sinds het starten. Met de oudste hebben we toen nachten lang gezeten terwijl hij moest gillen can de pijn

3 maanden geleden

Hi , Je hebt dit topic dubbel aangemaakt . Wij vragen onze leden om één topic aan te maken per vraag / onderwerp. Om het overzichtelijk te houden zal ik de topics sluiten met de minste reacties . Liefs, Jaleesa|Moderator