5 Reacties

één maand geleden

Wij hanteren met onze baby van 4 maand een wakkertijd van 2u - ook al beginnen de slaapsignalen inderdaad vroeger

één maand geleden

Reactie op HeyMayBaby

Wij hanteren met onze baby van 4 maand een wakkertijd van 2u - ook al begin ...
En werkt dat beter?

één maand geleden

Reactie op Anoniempje07

En werkt dat beter?
Ja eigenlijk wel! Aan 4 maand ‘mag’ je tussen 1u45 en 2u30 wakkertijd gaan 😊

één maand geleden

Hi, Wij hebben met onze dochter een slaapconsult gehad bij ‘slaaptipsvoorbabys’ destijds. Verwacht geen wonderen, ze tippen vooral ritme aanhouden, oefenen met wakker in bed leggen enz. Ik vond het toen vooral heel fijn om even met iemand te sparren over het slapen, omdat die korte slaapjes me erg onzeker maakten. De tips hielpen toen niet zoveel, onze dochter ging pas slaapjes koppelen rond 6 maanden. Onze zoon nu slaapt ook max 45 per keer in bedje. Slaapje verlengen lukt wel vaak door hem bij me te nemen en houden (soms met een borstvoeding erbij). Ik probeer er maar zoveel mogelijk aan over te geven. Komt vanzelf goed. Veel succes! ❤️

één maand geleden

Ik zou op deze leeftijd geen slaapcoach doen, bedoel je kindje is nog zo klein dat slapen moet eerst echt nog ontwikkelen. Baby’s kunnen zichzelf nog niet kalmeren en een slaapcyclus koppelen, dat gaat een coach niet veranderen. Slaapjes gaan vanzelf langer worden en 45 min is al heel netjes!!