7 Reacties

3 maanden geleden

Ik had op advies vanwege mijn endometriose de minipil gekregen, maar hier viel deze niet goed. Veel migraine gekregen en eigenlijk constant misselijk… ook herkende ik mezelf helemaal niet meer ondanks de minimale hormonen.

3 maanden geleden

Reactie op Mamavaneenmeisje2021

Ik had op advies vanwege mijn endometriose de minipil gekregen, maar hier v ...
Aii dat is minder! Het valt ook bij ieder weer anders natuurlijk.. mag ik vragen wat voor jou nu wel werkt? :)

3 maanden geleden

Flexi T 300 koper spiraal misschien wat ? Geen hormonen en kleinste koper spiraaltje dus geen gekke buikpijn en bloed verlies klachten

3 maanden geleden

Oef nooit meer voor mij… jarenlang geslikt, toen 1,5 jaar over gedaan om mijn cyclus terug normaal te krijgen… voor mij echt nooit meer! Zeker omdat er nog steeds een kinderwens is hier…

3 maanden geleden

Reactie op Jansje90

Flexi T 300 koper spiraal misschien wat ? Geen hormonen en kleinste koper s ...
Heb ik ook aan gedacht. Twijfel eigenlijk tussen koperspiraap of minipil. Ga sowieso ook nog overleggen met de gyneacoloog. Maar dacht vraag eerst wat ervaringen :) kan ik dat weer meenemen voor het gesprek😊

3 maanden geleden

Oef nooit meer voor mij… jarenlang geslikt, toen 1,5 jaar over gedaan om mi ...
Oh jeetje! Ja hier ook nog wel voor in de toekomst, maar dan wel over ong 3 jaar..

3 maanden geleden

Ik gebruik hem ivm borstvoeding! Merk er niets van eigenlijk! Na de vorige zwangerschap ook niet dus bevalt hier goed hoor.