11 Reacties
3 maanden geleden
Ik ben fan! Bij m'n oudste mee begonnen doordat ze ging draaien en dat voorkwam het in het begin wel. Later (toen ze een stuk ouder was; 9 mnd ofzo) wilde echt graag op d'r buik/zij en ging het haar meer beperken. Toen zijn we ermee gestopt. Maar in de fase van continu willen rollen, maar niet terug kunnen vond ik het top. Voor de kleine heb ik er nu ook 1 gekocht voor de cosleeper. Die ligt er ook heerlijk onder. Tip om ze wel op vinted of marktplaats te kopen. Daar zijn ze voor de helft. Of eerst van iemand lenen om te kijken of het je wel bevalt 😊
3 maanden geleden
Hier groot fan van de Nunki lakens. Zowel bij peuter als dochter gebruikt. Voor nu kan dochter (12 weken) in ieder geval niet omrollen terwijl ze onder het laken ligt. Wanneer ze wat ouder en sterker worden kan dat in principe wel. Maar dat was bij ons met de oudste geen probleem.
3 maanden geleden
Reactie op Milanani
En zit het lakentje niet te strak naar jullie idee ?
Nee hoor. Je kan het inderdaad zelf aanpassen aan de achterkant van het matras met het klittenband. Dat is een beetje zoeken en proberen. Ik moest nu met de baby ook weer even wennen van hoe strak het moest. Maar je wil wel diepe druk hebben en volgens mij heeft fedde & kees een instructiefilmpje op hun website.
3 maanden geleden
Ik vond het vooral erg duur voor wat het doet, hier gekocht om de armpjes wat rust te geven en de tut niet uit z’n mond te slaan, maar mijn kindjes konden hun armpjes er zo uit wurmen haha
3 maanden geleden
Ik zou het ook via Vinted proberen te regelen. Heb ik een paar weken geleden gedaan. Had bij ons alleen niet het gewenste effect 🤪. Ze vindt de diepe druk verschrikkelijk en wurmt haar handen er makkelijker uit dan een gewone stroevere deken haha