73 Reacties

3 maanden geleden

Vrienden van ons hadden hem maand geleden gehaald en dat kindje heeft last van diarree gehad. Verder nog niks erover gehoord

3 maanden geleden

Ik heb het twee jaar geleden bij mijn eerste kindje gedaan via de huisarts. Hij had er toen helemaal geen last van. Het is geen prikje, dat vond ik ook fijn.

3 maanden geleden

Ik hoorde vandaag bij het consultatiebureau dat het ook licht verdovende werkt. Bij de vaccinatie met 3 maanden doen ze hem vooraf zodat het kindje minder last heeft van het prikje erna. Heel veel kinderen worden er erg rustig van

3 maanden geleden

Onze dame krijgt hem volgende week. CB zei vorige keer dat het een verzwakt vaccin is ipv "dood". Hierom moeten we straks haar poepluiers met handschoenen verschonen, omdat het voor jezelf wel besmettelijk kan zijn

3 maanden geleden

Onze oudste heeft er helemaal geen bijwerkingen van gehad, de jongste krijgt het over twee weken.

3 maanden geleden

Onze zoon heeft het vorige week gekregen, hij vond het suikerwater niet lekker en heeft alleen wat meer slaap gehad erna

3 maanden geleden

Mijn dochter was alleen wat slaperiger erna. Voor de rest niemand last gehad. Alleen als je een zwakke gezondheid hebt moet je wat voorzichtiger doen

3 maanden geleden

Onze zoon heeft wat meer buikkrampen gehad in deze week na de vaccinatie en wat meer diarree Normaal heeft hij ook dunne poep maar nu wat meer in een luier. Wij hebben extra handen gewassen zodat we zijn broer niet zouden besmetten

3 maanden geleden

Ons meisje heeft 'm donderdag gehad. Hebben niks van bijwerkingen gemerkt!

3 maanden geleden

Niets gemerkt van bijwerkingen

3 maanden geleden

Mijn zoontje had wel een paar dagen flinke krampen na elke voeding. Leek wel alsof we weer een paar weken terug in de tijd gingen. Hij ging ook wat vaker drinken en kwam ‘s nachts weer iets vaker. Na een paar dagen was het gelukkig weer voorbij!

3 maanden geleden

Niet iets noemenswaardig gemerkt, alleen een beetje meer def en wat dunner dan normaal.

3 maanden geleden

Hier heb ik eigenlijk wel verhalen gehoord in mijn omgeving van kindjes die echt meer gingen spugen en onrustig waren enz. Nu hebben we dat al met ons kindje en die voelt zich al helemaal niet lekker in zn vel dat het ons heeft besloten dat vaccin niet te nemen. De rest wel maar die laten we achterwege

3 maanden geleden

CB had uitgelegd dat de bijwerkingen tussen 7 en de 10 dagen pas komen mochten ze die krijgen…

3 maanden geleden

Mijn zoontje is er al twee dagen ziekig van. Krampjes en ziet ook witjes. Als we hem in bed leggen overdag dan is het na een half uur krijsen en wil hij bij ons zijn. Al twee dagen hele dag met hem op de bank gezeten, troosten en knuffelen. Zo zielig. Ik hoop dat we hem overdag snel weer rustig in bedje krijgen. Ik hoop dat het vandaag beter gaat, want dit maakt me heel onzeker!

3 maanden geleden

Ons zoontje was heel slaperig hele dag. En ook 2 keer veel gespuugd terwijl hij normaal amper spuugt. Dus denk dat het wel met het vaccin te maken had. En de hitte hielp ook niet mee want hij zweette veel.

3 maanden geleden

Afgelopen dinsdag het vaccin gehaald, hij naam het zonder problemen (vitaminedruppels maakt ie altijd een drama van). Nog niks van bijwerkingen gemerkt, misschien hadden we geluk :-)

3 maanden geleden

Maandag gehad, tot dusver alleen gemerkt dat ie wat meer scheetjes laat en meer poepluiers heeft. Lijkt er zelf geen last van te hebben

3 maanden geleden

Mijn dochter heeft vanmorgen het vaccin gehad. Merk dat ze last heeft van haar darmen, persen zonder succes, krampen, gespannen buik en hoor de darmen ook. Nu heeft ze ook veel last gehad van krampjes, dus waarschijnlijk reageert zij er gewoon sneller op

3 maanden geleden

Sinds het vaccin slaapt onze zoon overdag veel slechter, lees: eigenlijk niet. Meer mensen die dit herkennen? Zou het van vaccin kunnen komen? Hij is gister en eergister ook echt niet lekker geweest!