47 Reacties
4 maanden geleden
Afgelopen maandag 8 juli gehad. Ik vind niet dat hij echt klachten heeft gehad er van!
4 maanden geleden
Donderdag gehad. Alleen wat groenere poep. Poepen deed hij sws heel veel dus nog net zo vaak haha. Hij slaapt overdag beter maar ik heb de hoop dat dit sws zou had geweest en niet aan die medicatie ligt zodat het vanaf nu gwn zo blijft 😂
4 maanden geleden
Veel poepjes en windjes en wat jengelig. Duurde ongeveer een week.
4 maanden geleden
Niet gedaan. Wij hebben een zoontje die 2 jaar ouder is en toen werd dit vaccin niet aangeboden.
Ik vond de verhalen over de bijwerking best wel “groots”.
Wij nemen de gok dat het wel mee zou vallen als ze buikgriep krijgt en anders zorgen we dat we op tijd aan de bel trekken
4 maanden geleden
Gedaan.. en nooit meer. Ontroostbaar en ontzettend veel krampen, zo heftig dat de spoedarts dacht aan darminvaginatie
4 maanden geleden
We hadden geen twijfel over het geven, zoontje krijgt alle vaccinaties. Maar op dag 5 heeft hij van ‘s ochtends tot ‘s avonds gekrijst van de buikpijn. Toen ‘s nachts nog een uur krampen en toen was het over. De tweede vaccinatie slaan we toch over, dit gaan we hem niet nog eens aan doen.
4 maanden geleden
Reactie op kellydenise
Niet gedaan. Wij hebben een zoontje die 2 jaar ouder is en toen werd dit va ...
Hier net zo.
Zoontje heeft met krap 3 maanden oud waarschijnlijk het rota virus gehad. 1 dag diarree en spugen. Maar dronk tussendoor prima.