47 Reacties

4 maanden geleden

Wij geven hem niet

4 maanden geleden

Afgelopen maandag gehad en tot dusver geen klachten van!

4 maanden geleden

2 weken geleden gehad, nergens last van gehad gelukkig

4 maanden geleden

Ongeveer een maand geleden druppels gehad en echt veel krampen + veel poepen. Het begon pas na 5dagen en duurde ongeveer 1.5 week.

4 maanden geleden

20 juni gehad. 1x flinke diarree gehad en dat was het!

4 maanden geleden

Afgelopen maandag 8 juli gehad. Ik vind niet dat hij echt klachten heeft gehad er van!

4 maanden geleden

Afgelopen woensdag gehad en vannacht had ze 39,7 koorts en spuit luier. Nu komende dagen even aankijken

4 maanden geleden

Donderdag gehad. Alleen wat groenere poep. Poepen deed hij sws heel veel dus nog net zo vaak haha. Hij slaapt overdag beter maar ik heb de hoop dat dit sws zou had geweest en niet aan die medicatie ligt zodat het vanaf nu gwn zo blijft 😂

4 maanden geleden

Veel poepjes en windjes en wat jengelig. Duurde ongeveer een week.

4 maanden geleden

Reactie op Anoniem19900991

Wij geven hem niet
Mag ik vragen waarom niet? Wij twijfelen

4 maanden geleden

Niet gedaan. Wij hebben een zoontje die 2 jaar ouder is en toen werd dit vaccin niet aangeboden. Ik vond de verhalen over de bijwerking best wel “groots”. Wij nemen de gok dat het wel mee zou vallen als ze buikgriep krijgt en anders zorgen we dat we op tijd aan de bel trekken

4 maanden geleden

Wij hebben het (nog) niet gegeven omdag mijn zoon geopereerd moet worden en in overleg met het ziekenhuis doen we het vaccin er misschien na, als er nog tijd is.

4 maanden geleden

Hier wel een paar dagen meer last van krampjes en wat huilerig geweest

4 maanden geleden

Ons meisje heeft ze alle twee al gehad en nergens last van!

4 maanden geleden

2 dagen wat last van krampjes gehad, een beste poepluier en hij sliep wat meer

4 maanden geleden

Gedaan.. en nooit meer. Ontroostbaar en ontzettend veel krampen, zo heftig dat de spoedarts dacht aan darminvaginatie

4 maanden geleden

Onze dochter had 1x een flinke spuitluier, verder geen klachten!

4 maanden geleden

Maandag gehad en vanaf woensdag wel wat onrustiger. Maar betwijfel of dat door de vaccinatie kwam. Peuter is ziek momenteel en wij zijn ook verkouden. Dus vermoed dat het een combinatie van alles is. Verder niks aan haar gemerkt.

4 maanden geleden

We hadden geen twijfel over het geven, zoontje krijgt alle vaccinaties. Maar op dag 5 heeft hij van ‘s ochtends tot ‘s avonds gekrijst van de buikpijn. Toen ‘s nachts nog een uur krampen en toen was het over. De tweede vaccinatie slaan we toch over, dit gaan we hem niet nog eens aan doen.

4 maanden geleden

Reactie op kellydenise

Niet gedaan. Wij hebben een zoontje die 2 jaar ouder is en toen werd dit va ...
Hier net zo. Zoontje heeft met krap 3 maanden oud waarschijnlijk het rota virus gehad. 1 dag diarree en spugen. Maar dronk tussendoor prima.