12 Reacties

3 maanden geleden

Maar 6x150 is toch niet teveel of ben ik nou gek? 🤓 Als ze honger heeft gewoon lekker geven toch.

3 maanden geleden

Hoe oud en hoe zwaar is ze dan?

3 maanden geleden

6 voedingen op 24 uur is normaal...die van own zit op 5

3 maanden geleden

Ze is 10 weken en 4,5 kg. Ik dacht altijd dat je 5 voedingen moest geven met 4 uur ertussen ofzo

3 maanden geleden

Volgens mij is het inderdaad wel een beetje de standaard om overdag niet meer als 4,5 uur tussen de voedingen te hebben. Je kan proberen om de droom voeding een paar keer over te slaan om te kijken hoe laat ze dan wakker word

3 maanden geleden

Wij hebben ons mannetje ook een aantal weken 6x 150+5 gegeven. Hij laat nu sinds een week ofzo de 6e staan en zijn vanzelf uitgekomen op 5. Het CB gaf ook aan dat dit prima was en vanzelf zou komen. Als ze het nodig heeft zou ik het haar vooral aanbieden

3 maanden geleden

Ik zou de droomvoeding eens overslaan en kijken wat er gebeurt. Wij merken dat het bij ons zoontje niet uitmaakt hoe laat hij z’n laatste voeding krijgt, of dat nou om 20:00 of om 23:00 is, hij komt standaard tussen 03:00 en 05:00 voor een nachtvoeding. Blijkbaar heeft hij er dan gewoon nog behoefte aan. Die van ons krijgt overigens ook 6x 150+6.

3 maanden geleden

6x 150+5 *

3 maanden geleden

Reactie op Liene91

Wij hebben ons mannetje ook een aantal weken 6x 150+5 gegeven. Hij laat nu ...
Hoe oud was jouw zoontje toen hij die fles liet staan? We geven nu inderdaad toch nog een wat kleinere nachtvoeding. Ik ben alleen bang dat ze went aan die nachtvoeding en dit lastig af te bouwen is.

3 maanden geleden

Ik zou toch die droomvoeding eens niet doen inderdaad, kijken wat ze doet. Onze meid krijgt 18:00 uur laatste fles en slaapt dan tot 06:00 uur. Als we laatste fles later doen word ze alsnog 06:00 uur wakker. 🤭 Ze krijgt twee voedingen van 180+6 en twee van 150+5.

3 maanden geleden

Hier is hij 11 weken en krijgt nog 6 a 7 voedingen van 120.. hadden gisteren de droomvoeding niet gedaan omdat hij om 8 uur nog had gehad en hij werd kwart over 4 wakker dat is nog langer slapen dan met zn droomvoeding. En daarbij slaapt hij nu nog steeds dat is nog nooit gebeurd altijd 6 uur klaarwakker

3 maanden geleden

Reactie op Mueslireep

Hoe oud was jouw zoontje toen hij die fles liet staan? We geven nu inderdaa ...
Hij was 10 weken toen hij het liet staan.