11 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Bibaboeba
Ik heb de Difrax S-fles met speentje maat S en hij doet er een eeuwigheid o ...
Die ging hier nog veel te snel, verslikte ze zich steeds en alles liep uit haar mond, maar misschien werkt t voor jullie wel ts. Wij hebben nu dr brown met prematuur speen.
3 maanden geleden
Philips avent natural response flesjes. Afhankelijk van de leeftijd zou je speenmaat 2 of 3 kunnen proberen. De oude variant speentjes zijn ook nog in omloop en die maten komen niet overeen met de nieuwe, dus dat is wel even opletten. Onze baby pakte die goed en ze zeggen dat de speen op een tepel lijkt, waardoor er minder kans is op borst-flesverwarring. Het blijft altijd een zoektocht voor de juiste combi bij een kindje. Hopelijk heb je wat aan de verschillend tips.
3 maanden geleden
Ik gebruik de Dr Brown prematuur speen omdat ons kindje ook veeel te snel dronk (met flinke buikpijn als gevolg)
3 maanden geleden
Ik vind dr Brown echt ondingen. Zowel met schoonmaken als snelheid. Heb Philips avent, dat kost de kleine van mij echt wel wat moeite. Dr Brown was in de kleinste maat (niet de prematuur) binnen 5 minuten leeg. Die moet je echt horizontaal houden, anders loopt het er gewoon uit.
3 maanden geleden
Reactie op bbb1994
En welke variant gebruik je? Drinkt je kindje hier langzaam uit?
Ik heb de anti colic in beigem ik heb speen 0 1en 2 nu..0 deden we voor de bv maar met kv nu op 1 en vanaf drie maanden is 2 dus die heb ik maar meteen besteld. Ja dlze drinkt er eigenlijk wel prima uit bij speen 1. Als ze net bv heeft gehad dan drinkt ze langzamer..als ze alleen kv heeft dan sneller