13 Reacties
3 maanden geleden
Wij hebben de avent flessenopwarmer, op 1 knopje drukken en binnen 2,5 minuten heb je een warme fles. Dit doe ik ook met moedermelk. Niets zo vervelend als een hongerig kind 😅 ik heb een Philips sterilisator met droogfunctie, dat vond ik wel zo handig. Anders kwam het alsnog zeiknat uit het apparaat.
3 maanden geleden
Reactie op Oltia
Wij hebben de avent flessenopwarmer, op 1 knopje drukken en binnen 2,5 minu ...
Wij hebben ook deze beide! Volgens mij is de flessenwarmer inderdaad geschikt voor bv, anders heb ik dat de eerste paar weken goed gedaan. Volgens mij zit er zelfs een defrost stand op… de sterilisator van Philips steriliseert in 10 minuten en doet daarna 30 minuten over het drogen. Maakt best wel wat gelijk vind ik zelf. Je hebt ook een fleswasmachine van brezza die wast, steriliseert en droogt, maar die vind ik vrij prijzig 🤪. En weet ook niet welke flessen je daar in kan doen.
3 maanden geleden
Die flessen verwarmers vind ik zooo iritant. Maar das mijn ervaring.
3 maanden geleden
Nee steriliseren lijkt me niet meer nodig, maar ben dus op zoek omdat de oppassers afwassen lastig vinden (onderdelen uit elkaar etc). Maar als het in de vaatwasser kan? Dat ga ik eens uitzoeken! Speentjes ook?
3 maanden geleden
Dank jullie, ik da het eens uitzoeken! Ik begreep dus dat je niet te snel mocht verwarmen en dat er daardoor veel afvielen, maar kan het slecht vinden hoe en wat. Maar idd als ze honger heeft staat ze aan 🤣 en dan is snel eten hebben wel ideaak
3 maanden geleden
De melk kan je ook in de magnetron verwarmen, tussendoor goed zwenken dat de warmte verdeeld wordt.
Flesjes overdag goed uitspoelen met koud water, niet uit elkaar halen, en daarna gewoon weer gebruiken en einde dag in de vaatwasser of zelf afwassen en dan wel uit elkaar halen.
Bij de opvang doen ze het bij ons zo ook, niet elke keer de fles helemaal uit elkaar
3 maanden geleden
Dank jullie, ik da het eens uitzoeken! Ik begreep dus dat je niet te snel m ...
Ik moet trouwens zeggen dat de eerste de borstvoeding op kamertemperatuur kreeg en ik het nooit verwarmde. Dit accepteerde hij en dat maakt het voor mij enorm makkelijk (ik kolfte toen fulltime)ik zette het flesje klaar na het kolven en bij het luchtalarm kon ik het direct geven 😅🙈
3 maanden geleden
Ik heb deze, vind 'm erg handig! Je doet er water in en dan kun je kiezen in snel verwarmen (in 4 minuten van koelkast naar drink temperatuur) of een warmhoudt functie. Je kunt er ook voeding in verwarmen (nog niet gebruikt) en steriliseren.
https://www.bol.com/nl/p/vulpes-goods-babycare-flessenwarmer-pro-10in1-flesverwarmer-flessenverwarmer-verwarming-van-vloeistoffen-eten-snel-opwarmen-opwarmen-warmhouden-ontdooien-steriliseren-bpa-vrij-thermostaat-incl-schoonmaakset-e-boek/9300000163802117?referrer=socialshare_pdp_androidapp