50 Reacties

3 maanden geleden

Ja zeker! Ons zoontje is 11 weken oud en ik Kolf ook fulltime!

3 maanden geleden

Ik kolf ook fulltime! Te veel flesjes om te wassen maar goed!

3 maanden geleden

Ik heb bij de eerste 1 jaar en 2 maanden fulltime gekolfd. Nu lukt het gelukkig om live te voeden !

3 maanden geleden

Ja zeker! Dochtertje van 30-05 en fulltime kolven vanaf 4,5 week om meerdere redenen.

3 maanden geleden

Ja hier helaas wegens ziekte van mijn kleintje fulltime gaan kolven vanaf de 3de dag.

3 maanden geleden

Zoveel respect voor jullie ❤️ Heb een paar weken in het begin fulltime moeten kolven en vond het ongelooflijk zwaar.

3 maanden geleden

Bij de eerste fulltime gekolft! 💪🏻 nu wel aan de borst en besef ik des te meer hoe intensief dat kolven was. Jullie zijn toppers!

3 maanden geleden

Alleen maar respect!!

3 maanden geleden

Ik kolf ook fulltime voor mijn zoontje van 15-04

3 maanden geleden

Ik kolf ook fulltime vanaf t begin. Zoontje van 15-5

3 maanden geleden

Reactie op kellykk

Ik kolf ook fulltime vanaf t begin. Zoontje van 15-5
Mijn dochter ook🥰

3 maanden geleden

Hoi allemaal, Wat voor kolf gebruiken jullie?

3 maanden geleden

Ik gebruik thuis de Philips Avent de dubbele die niet draadloos is Ik heb sinds vorige week deze schelpen en ze zijn echt ideaal. Maar €65 en als ik alleen ben heb ik alsnog m’n handen vrij! Enige vind ik is dat de zuigkracht vrij heftig is maar op stand 1 wel te doen. Bekijk cozy.® Elektrische Borstkolf Pro 2024 - Dubbel Draadloze Kolf Apparaat - Handkolf Alternatief - Handsfree Kolfapparaten - Breast Pump - Incl. E-boek met 12 Tips & Tricks op: https://www.bol.com/nl/p/cozy-elektrische-borstkolf-pro-2024-dubbel-draadloze-kolf-apparaat-handkolf-alternatief-handsfree-kolfapparaten-breast-pump-incl-e-boek-met-12-tips-tricks/9300000182404168?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 maanden geleden

Yes 🙌🏽 ik heb de draadloze kolf van Evite, heel handig met een peuter die ook aandacht wil! Mn baby dronk vrij lang aan de borst, net als m'n oudste destijds. Maar nu is het praktischer om in 8 min een flesje te geven en daarna weer vrije handen te hebben dan ruim een half uur "vast" te zitten met een aandacht vragende peuter. Als hij na de zomervakantie naar de basisschool is, ga ik weer meer proberen live te voeden overdag denk ik! Succes mama's 🥰

3 maanden geleden

Ik gebruik de medela freestyle als kolf. Heb voor deze gekozen ivm weinig onderdelen om schoon te maken. Daarnaast begreep ik dat een motor los van de cup vaak iets sterker is dan als het erbij in zit. Dit is een van de kolven die de lactatiekundige van het UMCG aanraad.

3 maanden geleden

Ik kolf met de Medela freestyle! Ik vind het mentaal echt een mind fuck. Heb mijn zoontje bijna 2 jaar live kunnen voeden. Mis dat enorm. Borst eruit en klaar. Nu komt er veel meer bij kijken. De ene moment denk ik kap er mee en ander moment denk ik kan net zo goed nu kolven terwijl zij drinkt 🤣

3 maanden geleden

Hoi allemaal, ik gebruik ook de Medela, maar ben het oh zo zat om steeds die motor mee te nemen aan een draadje. Ik heb toch een draadloze besteld van Evite… en een dubbele met de hoop dat het me tijd scheelt straks.

3 maanden geleden

Ik kolf ook fulltime vanaf 10-05. Echt een haat liefde verhouding. Nog nooit zoveel afgewassen in m'n leven.. maar ook weer zo fijn dat ik mijn dochter wel bv kan geven op deze manier. Ik kolf met de Medela Freestyle met cups. Heb wel een extra paar cups gekocht. Er is ook een fijne Facebook groep voor fulltime kolvers: Fulltime kolvers

3 maanden geleden

Hoi allemaal, Wat voor kolf gebruiken jullie?
Ik gebruik een draadloze Elvie stride. Ideaal.

3 maanden geleden

Ik kolf ook fulltime sinds haar geboorte. Ze is nu 11 weken. Ik kolfde eerst elke 3 uur maar sinds mijn dochter maar 1 keer in de 4 uur drinkt, kolf ik dus ook 1 keer per 4 uur. Helaas merk ik dat ik nu veel minder melk produceer en elke keer net te weinig heb 🙁 in de nacht sla ik kolven dus ook over. Ik doe een aantal keer per week power kolven. Hoe is dit bij jullie? En zal ik dan toch maar weer elke 3 uur gaan kolven? 🤔