3 Reacties
4 maanden geleden
Mijn schoonzus gebruikt het en ik vind het maar plakzooi 🙈 De flesjes uitspoelen in de gootsteen gaat bijna niet, want door het plakken verstopt de afvoer. Zij gebruiken een aparte emmer om de kliekjes die de kleine laat staan weg te gooien en vervolgens gooien ze alles weg in de groene kliko..z
Wij gebruiken op advies van de kinderarts Nutriton vanwege verborgen reflux en dat werkt prima. Het plakt niet, kunt het makkelijk uitspoelen en vooral geen verstopte afvoer 😉
4 maanden geleden
Ik ben niet bekend met dit product, maar je wil je fles niet schudden 😅. Er komt dan heel veel lucht in waardoor de reflux klachten (en eventuele krampjes) alleen maar erger worden…
Als je het idee hebt dat je baby pijn heeft in z’n slokdarm door de reflux, kan je bij de huisarts om nexium vragen. Dit zorgt ervoor dat het in ieder geval niet meer brand en dus ook niet de slokdarm beschadigt
4 maanden geleden
Gebruikt bij men eerste zoon en het lag sneller.in de vuilbak dan ik het gekocht had. Ik kreeg het niet zonder klonters. Uiteindelijk overgeschakeld naar nan ar...