27 Reacties
2 maanden geleden
De baby heeft hier steeds meer aandacht voor zijn grote zus. Zo schattig om te zien hoe hij haar zit te observeren en haar volgt met zijn ogen. Helemaal als grote zus met hem gaat “spelen” en hij naar haar gaat lachen. Daar smelt mijn moederhart van… 😍
2 maanden geleden
Ja heerlijk is dat hé!? 😍
Van een traumatische bevalling, zonder roze wolk gevoel, en een huilbaby in de eerste weken, naar nu een super vrolijke en rustige baby. Sinds kort legt hij zijn handje op mijn gezicht, kijkt me diep in de ogen en dan verschijnt die heerlijke lach… Ohhhh, ik smelt elke keer weer! 🥹♥️🥰
2 maanden geleden
Wat een heerlijk bericht, ik herken me helemaal in wat je zegt!! Het is zo'n heerlijk om een kleintje te hebben en elke dag daarvan te genieten ❤️❤️
2 maanden geleden
Als onze kleine wakker wordt ‘s nachts en we in zijn wiegje kijken begint hij breeduit te lachen en te trappelen met z’n beentjes 🥹 dan is een nachtvoeding helemaal niet zo ‘erg’ 🥰
2 maanden geleden
Reactie op BB1121
Na tijden hazenslaapjes van 30 tot 45 minuten sliep meneertje net 3u in bed ...
Wauw kan ineens heerlijk zijn dan hè! Heb je iets anders dan anders gedaan?
2 maanden geleden
Mijn schat lachtte vandaag uit zn slaap verschrikkelijk lief en aandoenlijk naar mij met nog één oog dicht <3
2 maanden geleden
Ik vind samen wakker worden zo heerlijk. Onze baby is dan zo vrolijk en intens aan het lachen dat het elke gebroken nacht goed maakt. Samen in het grote bed, heerlijk. Het lijkt alsof hij ‘grapjes’ uithaalt, iets herhalen en steeds naar mij kijken en dan enorm lachen - zó schattig
2 maanden geleden
Guitig kijken naar me terwijl ie druk aan het kletsen is of hard mee kletsen als ik zing...
Z'n grote broer die hem een kusje wil geven als hij gaat slapen 💙.
Zoveel geluksmomentjes eigenlijk... Leuk zo'n topic, soms even belangrijk om te focussen op wat goed gaat en fijn of mooi is!