27 Reacties

2 maanden geleden

De baby heeft hier steeds meer aandacht voor zijn grote zus. Zo schattig om te zien hoe hij haar zit te observeren en haar volgt met zijn ogen. Helemaal als grote zus met hem gaat “spelen” en hij naar haar gaat lachen. Daar smelt mijn moederhart van… 😍

2 maanden geleden

Ja heerlijk is dat hé!? 😍 Van een traumatische bevalling, zonder roze wolk gevoel, en een huilbaby in de eerste weken, naar nu een super vrolijke en rustige baby. Sinds kort legt hij zijn handje op mijn gezicht, kijkt me diep in de ogen en dan verschijnt die heerlijke lach… Ohhhh, ik smelt elke keer weer! 🥹♥️🥰

2 maanden geleden

Onze dochter schaterlacht sinds een week, ik vind dat zo fantastisch en smelt echt helemaal🥰🥰🥰

2 maanden geleden

Jaaaa ook al regelmatig een traantje moeten wegpinken bij die lieve lachjes 😍🥰 ik heb ook al vaak de slappe lach gehad van al die leuke geluidjes!

2 maanden geleden

Oh ik herken dit zo erg! Soms kan ik echt naar hem kijken en het gevoel hebben dat ik ontplof van liefde voor hem, hij is gewoon ZO schattig hahaha❤️

2 maanden geleden

Gisteren wilde mijn oudste (net 2) graag knuffelen met zijn zusje. Ze zaten toen zo lief samen, en oudste was lekker aan het kletsen tegen z'n zusje. Dat was zo ontzettend lief. Dat was wel echt een geluksmomentje❤️

2 maanden geleden

Na tijden hazenslaapjes van 30 tot 45 minuten sliep meneertje net 3u in bed! Intens van genoten! Hopelijk doet hij dit vaker al weet ik wel beter 🙃 korte slaapjes nog heel normaal op deze leeftijd.

2 maanden geleden

Reactie op Arianaxx

Ja heerlijk is dat hé!? 😍 Van een traumatische bevalling, zonder roze wol ...
Wanneer werd het huilen bij jullie beter ?

2 maanden geleden

Reactie op Milan0306

Wanneer werd het huilen bij jullie beter ?
rond week 11/12 :)

2 maanden geleden

Dit 🥰🥹 altijd haar handje vasthouden uit zichzelf.

2 maanden geleden

Geluksmomentje 1ste keer Efteling ! 😍

2 maanden geleden

Wat een heerlijk bericht, ik herken me helemaal in wat je zegt!! Het is zo'n heerlijk om een kleintje te hebben en elke dag daarvan te genieten ❤️❤️

2 maanden geleden

Heerlijk om te lezen!! Gisteravond legde ik onze dochter in bed. Ze keek mij heel lief lachend aan alsof ze wist: ik ga nu lekker slapen en tot morgenvroeg. En toen viel ze in slaap. Was echt zo lief en echt een geluksmoment🥰

2 maanden geleden

Als onze kleine wakker wordt ‘s nachts en we in zijn wiegje kijken begint hij breeduit te lachen en te trappelen met z’n beentjes 🥹 dan is een nachtvoeding helemaal niet zo ‘erg’ 🥰

2 maanden geleden

Jaaaa. 😍😍 dat ik bij haar kom als ze wakker is en ik direct een lach krijg. Dan smelt ik.

2 maanden geleden

Reactie op BB1121

Na tijden hazenslaapjes van 30 tot 45 minuten sliep meneertje net 3u in bed ...
Wauw kan ineens heerlijk zijn dan hè! Heb je iets anders dan anders gedaan?

2 maanden geleden

Mijn schat lachtte vandaag uit zn slaap verschrikkelijk lief en aandoenlijk naar mij met nog één oog dicht <3

2 maanden geleden

Heerlijk om ook jullie geluksmomentjes te lezen. 🥰

2 maanden geleden

Ik vind samen wakker worden zo heerlijk. Onze baby is dan zo vrolijk en intens aan het lachen dat het elke gebroken nacht goed maakt. Samen in het grote bed, heerlijk. Het lijkt alsof hij ‘grapjes’ uithaalt, iets herhalen en steeds naar mij kijken en dan enorm lachen - zó schattig

2 maanden geleden

Guitig kijken naar me terwijl ie druk aan het kletsen is of hard mee kletsen als ik zing... Z'n grote broer die hem een kusje wil geven als hij gaat slapen 💙. Zoveel geluksmomentjes eigenlijk... Leuk zo'n topic, soms even belangrijk om te focussen op wat goed gaat en fijn of mooi is!