261 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Jansje90
Mijn lichaam is totaal veranderd. Hangbuik , lovehandles , slappe armpjes e ...
Ik snap je teleurstelling maar je bent pas zo kort geleden bevallen! Geef het tijd, je lichaam is in negen maanden 'uitgerekt' en je zult zien dat je lichaam de komende maanden langzaam weer strakker wordt.
5 maanden geleden
20 kilo aangekomen (precies zelfde als eerste zwangerschap)
Na 1 week -8.5
4 maanden geleden
Nu 7 weken pp en sinds 2 weken pp geen gram meer er af terwijl ik zo gezond eet… zó frustrerend. Weet dat het bij mijn eerste ook pas na 3-4 maanden beetje bij beetje er af ging, maar toch irritant dit 😵💫
Herkennen meer dit?
4 maanden geleden
Reactie op Nienke3061
Nu 7 weken pp en sinds 2 weken pp geen gram meer er af terwijl ik zo gezond ...
Hier precies zelfde... ben nog 8kg te zwaar en gebeurd momenteel niets mee... maar de focus ligt er nu ook niet op bij mij. Ik hoop als ik weer mag sporten en verder kan wandelen dat dat gaat helpen!
4 maanden geleden
Reactie op Nienke3061
Nu 7 weken pp en sinds 2 weken pp geen gram meer er af terwijl ik zo gezond ...
Jep precies t zelfde
4 maanden geleden
Helaas hier ook geen progressie. Ik sta nu twee weken stil. Er moet nog 7 kilo af. Vandaag 4 weken pp. Ik ben bang dat het hier weer hetzelfde verhaal is als na mijn eerste kindje; de rest gaat er pas af na het stoppen met borstvoeding 😔.
Ik ben na mijn eerste gestopt met borstvoeding toen hij een half jaar was. Daarna ging het er in een rap tempo af 😅.
4 maanden geleden
Hier nog 5 te gaan van de 16 die eraan kwamen. Iedereen om me heen vindt het onzin, ik was immers ‘te dun’ (niet echt hoor!) bij aanvang van zwangerschap. Maar ik wil toch weer graag m’n oude gewicht terug. M’n oude lijf zal wel nóg lastiger zijn. Ik mis m’n strakke buik enorm. Nooit hoeven nadenken of iets nou wel kan of staat… even klagen hoor. Net de kledingkast ingeruimd (midden in een verhuizing) en de helft kan naar zolder omdat ik het (nog) niet pas 😭
4 maanden geleden
3 weken pp
Was 17 aangekomen
Eerste 2 weken 12 afgevallen
Week 3 niks:(
En ik let wel heeeeel erg op wat ik eet, met uitzondering van dinertjes etc (en ja daar heb ik er al best veel van gehad in 3 weken tijd 🤣)
4 maanden geleden
Geen idee hoeveel ik aangekomen ben, ik heb tijdens deze zwangerschap bewust niet op de weegschaal gestaan.
Gisteren voor het eerst wel weer en ben nog 15kg zwaarder dan voor mijn 1e zwangerschap.
Maar aan de foto’s te zien op hetzelfde gewicht als bij de 1e zwangerschap na 4 maanden terwijl ik nu 4wk pp ben. Ik ben daarom heel tevreden! Ik geef mezelf een jaar om 10kg nog kwijt te raken 🤘🏻.
4 maanden geleden
Reactie op DJMJ
3weken pp. Totaal 30kg aangekomen tijdens zwangerschap, met name heel veel ...
Hier hetzelfde. Doe langzaam thuis wat workouts en veel wandelen met de kleine. Herken ook mijn lichaam niet meer maar probeer niet te streng te zijn voor mezelf. Ben even wezen shoppen en dat was even wennen hoe ik eruit zie nu maar its okay. Komt wel goed alleen heeft tijd en wilskracht nodig 💪🏼 we can do this